Hjälp ang en teckning!

Något sånt här kanske? Plus lite norrsken eller nåt.

Lägg märke till namnet på bilderna :tummenupp
 
kajlyl skrev:
Fan va alla ska berömma honom!!! e det bara jag som tycker han blir mer o mer gay för varje pressent :7peta

Du skulle bara veta hur mycket jag INTE postar här :D
Denna tog ett tag innen jag vågade fråga :tungan

OutS: Kalas, träd måste ju in. :tummenupp
 
Otroligt snyggt ritat! :Bugar Jag är imponerad.
För övrigt gillade jag Out_Spinners små tips här ovan.
Lycka till & visa när det blir klart! :yoparty
 
hepp! jo, nu har du väl redan gjort den färdig, annars kan du göra så här; Först och främst, för att få djup i en bild skall du göra himmlen mörkare ju längre upp den kommer och vice versa, dvs ju närmare horisonten desto ljusare. Aldrig svart! Vill du ha det riktigt mörkt så blanda ihop färger annars blir det bara platt.
Ett tips till, köp något som heter maskeringsvätska (gult och illaluktande), det målar du på alla områden du vill spara omålade, tex stjärnor. Sedan köper du paynes grey i akvarellfärg och jobbar med mycket vatten ovanpå. När det är torrt så bara river du av maskeringsvätskan och ta-da!
Är det inte ett akvarellpapper du jobbat på så rekommenderar jag dig inte att måla på det för då bubblar det ihop sig. det här är mitt jobb så jag vet vad jag snackar om :)
 
jeee, nu e den klar o inramad så snart kommer domen :D

Jag har inte min kamera här så ni får inte se.
Lovar att berätta om hon tyckte den var ful sen - fast det lär hon inte säga till mig ju :lol
 
Bikerbitch skrev:
F, damn vad snyggt du ritar! Kan man få be om en födelsedagspresent inför morgondagen?

Till imorgon redan? :skrämd

Du får ha lite framförhållning med dina önskningar.
Detta är inget jag gör på heltid direkt. Du kan få en på SHfesten i sommar eller om du dyker upp på bikemeet med de andra HåDe-arna :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top