Hjälp angånde hojen startar ej

JohanRocker

Du Är Bara Avundsjuk
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
streetfigheter Vit/Svart
Hejsan! har haft min ctek laddare i en längre tid nu och igår skulle jag ut och åka en sväng! Då jag vred om nyckeln så var hojen helt död! prova med ctek laddarn och ha den i när jag vred på tändningen funka för 2sekunder sen slockna mätare huset och lyset! börja riva lite och kolla säkringar plus kolla kablaget som e till hojen som var helt intakt! tacksam för svar! borde vara batterit men det funka ju innan vintern! kan det ha pajat? tacksam för svar

mvh Johan

Tja, har du haft laddaren på hela vintern bör batterit klara sig, men har du inte det kan det mycket väl vara så att batteriet somnat in för gott. MC batterier klarar normalt sett inte en vinter utan underhåll om de inte är 100% tip-top.

Men med tanke på det du skriver skulle jag lägga mina pengar på batteriet även om laddaren suttit på.

/frezon

Tja, har du haft laddaren på hela vintern bör batterit klara sig, men har du inte det kan det mycket väl vara så att batteriet somnat in för gott. MC batterier klarar normalt sett inte en vinter utan underhåll om de inte är 100% tip-top.

Men med tanke på det du skriver skulle jag lägga mina pengar på batteriet även om laddaren suttit på.

/frezon

jo det e nog bäst endå! som sagt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey