Hej!
Hörde av en polare att det finns kunnigt folk här, har sökt och funnit många svar
Jag har precis inhandlat en KTM 640 -2004 som har gått 170 mil.
Tyckte att det var relativt slö så jag rev bort luft snorkeln och gummit på sidokåpan å kontakten som sabbar gasen på växel 2 och 3, köpte en akra slipon och krängde på.
Startade och den varva ut snabbt med i slutet börja den bluddra, detta med ett orginal 152,nånting munstycke..
Läste även någonstans här att man skulle dra dit ett 170 munstycke så det köpte jag med om detta skulle inträffa..
Efter jag hade installerat det och starta den gick det väldigt dåligt, varvade inte upp för fem öre..
Har testat många nålplaceringar med det blir inte bättre..
Är det någon vänlig själ som vet vilket munstycke som ska användas och nålplacering..
Hörde av en polare att det finns kunnigt folk här, har sökt och funnit många svar

Jag har precis inhandlat en KTM 640 -2004 som har gått 170 mil.
Tyckte att det var relativt slö så jag rev bort luft snorkeln och gummit på sidokåpan å kontakten som sabbar gasen på växel 2 och 3, köpte en akra slipon och krängde på.
Startade och den varva ut snabbt med i slutet börja den bluddra, detta med ett orginal 152,nånting munstycke..
Läste även någonstans här att man skulle dra dit ett 170 munstycke så det köpte jag med om detta skulle inträffa..
Efter jag hade installerat det och starta den gick det väldigt dåligt, varvade inte upp för fem öre..
Har testat många nålplaceringar med det blir inte bättre..

Är det någon vänlig själ som vet vilket munstycke som ska användas och nålplacering..
