Hjälmmössa

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Hej du Jos! Ser att du har en sån där mössa man har på hjälmen.Vart får man tag på en sådan?

Tack zeal, du är snabb på att svara du! Måste fråga dig en sak ochså. Måste man ha sånadär tröjor om man ska vara med i gänget? ( Man vill inte verka vara bakom flötet)

beelsebub skrev:
Tack zeal, du är snabb på att svara du! Måste fråga dig en sak ochså. Måste man ha sånadär tröjor om man ska vara med i gänget? ( Man vill inte verka vara bakom flötet)

det behöver du naturligtvis inte ha. (särkskilt inte när dom är feltrykta ;P)

/z

Ahhh.. Ännu en som fallit för FuZHatz! :tummenupp

Köp!

Penguin skrev:
Har dom rökt tröjorna också!!! :skrämd
godmorgon pinvinen.. när vaknade du ?
du har ju skrivit i den tråden själv.. tänkte på urr-tröjorna altså.
varför är du så upprörd ?

EDIT: hahah.. nu såg ja mitt misstag... MyBad.. jag som stavade fel dårå... (kul pingu.. kul...) :slicka
/z

beelsebub skrev:

Som Zeal nämnde så krävs inga tröjor.. Det enda kravet är väl att man är med och gör något ibland (något kan t.ex. vara Rörken, åkturer, Lunda/Tierp...) :tummenupp

Tackar Jos! tänkte kanske att dom måste ju värme en hel del dom där mössorna, särskillt för mig som kör med öppen hjälm. Man känner ju att hösten är i antågande. Kanske dom hjälper till att skrämma iväg hararna ochså. (skratt)
Dom verkar ju finnas i flera färger.

Ska mekka lite å se om jag får tag på delar. Annars så dyker jag nog upp nästa onsdag och dricker starköl!! (taxi hem).....så att inte ugluk blir förnärmad! Ska någon ut under veckan? Kan låna en hoj så länge.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT