Hjälmkamera kitt...

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Jaha...., :huvet skäms lite att skriva detta men men.....

Provade förra sommaren att filma våran hoj körning (motardligan), tejpade först på min mini DV-kamera på fram skärmen på min 660 vilket resulterade i först bara trädtoppar vid slangning sen vid högre fart alltför stora vibrationer som blev ERROR på´kameran, Gjorde ett nytt fäste (Frille) på styret som funkade bra upp till ca 60Km sen så bröt kameran i hop... :gnissla

Så nu till poängen...., för att lösa detta problem är ju att köpa ett Hjälmkamera kitt...., :gnissla trodde jag..... :3freak ,så jag hämtade ut det i dag på posten och åkte hem sugen som faaan på att prova grejorna inför sommarens aktiviteter, då upptäcker jag att jag INTE har A/V-IN på min kamera......(JVC GR-D240E) :gnissla :huvet kollar man inte det först kan man tycka...såååå ge mig bara :arsele

Så nu undrar jag om nån här på Uarr är sugen på att köpa ett SPRITT NYTT ALDRIG ANDVÄNT HJÄLMKAMERA KITT..., till ett mycket förmånligt pris :D (kameran kan ni ochså få billigt :hihi ) Köper nytt.... :tummenupp

Drutten skrev:
2042077 Jaha...., :huvet skäms lite att skriva detta men men.....

Provade förra sommaren att filma våran hoj körning (motardligan), tejpade först på min mini DV-kamera på fram skärmen på min 660 vilket resulterade i först bara trädtoppar vid slangning sen vid högre fart alltför stora vibrationer som blev ERROR på´kameran, Gjorde ett nytt fäste (Frille) på styret som funkade bra upp till ca 60Km sen så bröt kameran i hop... :gnissla

Så nu till poängen...., för att lösa detta problem är ju att köpa ett Hjälmkamera kitt...., :gnissla trodde jag..... :3freak ,så jag hämtade ut det i dag på posten och åkte hem sugen som faaan på att prova grejorna inför sommarens aktiviteter, då upptäcker jag att jag INTE har A/V-IN på min kamera......(JVC GR-D240E) :gnissla :huvet kollar man inte det först kan man tycka...såååå ge mig bara :arsele

Så nu undrar jag om nån här på Uarr är sugen på att köpa ett SPRITT NYTT ALDRIG ANDVÄNT HJÄLMKAMERA KITT..., till ett mycket förmånligt pris :D (kameran kan ni ochså få billigt :hihi ) Köper nytt.... :tummenupp

Pris?

Pm:a om du vill...

Hej hopp!

Du får göra som vi gjorde innan det fanns pen-linser o.d. - tejpa fast hela kameran med silvertejp på hjälmen :tummenupp

nilzz skrev:
2048701 Pris?

Pm:a om du vill...

Hej hopp!

Jesper va upp på jobbet i dag och hämtade den, han får prova den över helgen, så funkar det bra för han så är den såld, om inte så PM:ar jag dig... :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back