Hjälmkamera kitt...

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Jaha...., :huvet skäms lite att skriva detta men men.....

Provade förra sommaren att filma våran hoj körning (motardligan), tejpade först på min mini DV-kamera på fram skärmen på min 660 vilket resulterade i först bara trädtoppar vid slangning sen vid högre fart alltför stora vibrationer som blev ERROR på´kameran, Gjorde ett nytt fäste (Frille) på styret som funkade bra upp till ca 60Km sen så bröt kameran i hop... :gnissla

Så nu till poängen...., för att lösa detta problem är ju att köpa ett Hjälmkamera kitt...., :gnissla trodde jag..... :3freak ,så jag hämtade ut det i dag på posten och åkte hem sugen som faaan på att prova grejorna inför sommarens aktiviteter, då upptäcker jag att jag INTE har A/V-IN på min kamera......(JVC GR-D240E) :gnissla :huvet kollar man inte det först kan man tycka...såååå ge mig bara :arsele

Så nu undrar jag om nån här på Uarr är sugen på att köpa ett SPRITT NYTT ALDRIG ANDVÄNT HJÄLMKAMERA KITT..., till ett mycket förmånligt pris :D (kameran kan ni ochså få billigt :hihi ) Köper nytt.... :tummenupp

Drutten skrev:
2042077 Jaha...., :huvet skäms lite att skriva detta men men.....

Provade förra sommaren att filma våran hoj körning (motardligan), tejpade först på min mini DV-kamera på fram skärmen på min 660 vilket resulterade i först bara trädtoppar vid slangning sen vid högre fart alltför stora vibrationer som blev ERROR på´kameran, Gjorde ett nytt fäste (Frille) på styret som funkade bra upp till ca 60Km sen så bröt kameran i hop... :gnissla

Så nu till poängen...., för att lösa detta problem är ju att köpa ett Hjälmkamera kitt...., :gnissla trodde jag..... :3freak ,så jag hämtade ut det i dag på posten och åkte hem sugen som faaan på att prova grejorna inför sommarens aktiviteter, då upptäcker jag att jag INTE har A/V-IN på min kamera......(JVC GR-D240E) :gnissla :huvet kollar man inte det först kan man tycka...såååå ge mig bara :arsele

Så nu undrar jag om nån här på Uarr är sugen på att köpa ett SPRITT NYTT ALDRIG ANDVÄNT HJÄLMKAMERA KITT..., till ett mycket förmånligt pris :D (kameran kan ni ochså få billigt :hihi ) Köper nytt.... :tummenupp

Pris?

Pm:a om du vill...

Hej hopp!

Du får göra som vi gjorde innan det fanns pen-linser o.d. - tejpa fast hela kameran med silvertejp på hjälmen :tummenupp

nilzz skrev:
2048701 Pris?

Pm:a om du vill...

Hej hopp!

Jesper va upp på jobbet i dag och hämtade den, han får prova den över helgen, så funkar det bra för han så är den såld, om inte så PM:ar jag dig... :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8