Hjälmköp!

Nu vart hjälmen hemma från staterna :) Jag är så nöjd! :tummenupp Det märks att RX-7an är en racehjälm med all ventilation, öppnar man upp allt så är det ju nästan som att åka cab :) Ingen risk att det blir svettigt. Passformen var precis som de jag har provat i Sverige och SNELL var helt ok med mitt försäkringsbolag.

Fick tulla 400:- och hjälmen + 2 visir kostade ~3700:- så 4100 SEK får väl anses som ett helt ok pris :D

Bifogat

• P1000891.JPG
    P1000891.JPG
    56.3 KB · Visningar: 52
  • P1000892.JPG
    P1000892.JPG
    92 KB · Visningar: 57
Nu vart hjälmen hemma från staterna :) Jag är så nöjd! :tummenupp Det märks att RX-7an är en racehjälm med all ventilation, öppnar man upp allt så är det ju nästan som att åka cab :) Ingen risk att det blir svettigt. Passformen var precis som de jag har provat i Sverige och SNELL var helt ok med mitt försäkringsbolag.

Fick tulla 400:- och hjälmen + 2 visir kostade ~3700:- så 4100 SEK får väl anses som ett helt ok pris :D

Grattis till en bra affär! :tummenupp

...och jag kan varmt rekommendera http://stores.ebay.com/HyperRev-Moto

Last edited:
UHHHH Vilket nerköp.. Skit hjämar från USA.. Fan vikken skit alltså.. Försäkringen gäller inte, inte för de e mycke att skydda va men iaf...

SÄLJ DEN TILL MIG FÖR EN 500 ing.. PASSAR BRA HÄR HEMMA BLAND DOM ANDRA HJÄLMARNA... HE HE ;)

UHHHH Vilket nerköp.. Skit hjämar från USA.. Fan vikken skit alltså.. Försäkringen gäller inte, inte för de e mycke att skydda va men iaf...

SÄLJ DEN TILL MIG FÖR EN 500 ing.. PASSAR BRA HÄR HEMMA BLAND DOM ANDRA HJÄLMARNA... HE HE ;)

HAHAHAHAHA! Hej din bajskorv! Vet att du suktar efter mina vurpollon! Ditt dainese hänger löst innan det! :arsele

:hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...