Hjälmfrisyr

Look2

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2012
Hoj
08 Yamaha FZ1
Har alla rakat huvud eller hur gör ni om ni känner att ta hojen till en fika date?

Jag ser ut som en riktig grottloffe när jag tar av mig hjälmen.

Så hur löser ni det?
Rakat huvud?
Komma i tid och en snabbfix på toa?
Köra utan hjälm?

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

En av anledningarna till att jag numer klipper mig oftare och med 5 mm på maskinklippet.

Går du på en date och hon reagerar på din frisyr (när du kört hoj dit) så har du inte missat något.:)

Hämta upp vederbörande. Sätt på en hjälm. Åk iväg och fika upp henne någonstans. :) Jämlikt har ni båda en charmerande frilla.

Själv tar jag med en försvabar mängd guckelimuck till håret så att det kan fixas till när jag anlänt dit jag ska i de fall jag förväntas se proper ut i håret. Resten av lekamen finns det ingen styling i världen som kan fixa...

Hjälmfrilla är ju coolt som fan, då ser ju din date att du är riktigt badass som kör räserhoj!!
Och om hon mot förmodan skulle nämna något om det är det bara att sätta sig på hojen, dra en riktig fuckyou-burnout och lämna henne med notan :yoparty

Aldrig varit någe problem.... Bara dra djungelkammen genom håret så fixar de sig... Om man inte har massa klet i håret...
Annars låt håret växa å dra ihop de me en snodd...

Tjöp rätt hjElm och ta aldrig av den. Då ser du ut som en badassmofo som tjör utan hjElm också. Cheyorna kommer att flockas runt dig för att få ut din livförsäkring, men haha på dem, du har ju hjElm! :fakta

motorcycle-helmet-bald-head.jpg
fourhelmets.jpg

Jag brukar undvika att titta i spegeln, alternativt kisa mycket kraftigt om jag nu ändå måste titta i spegeln. Känner man sig snygg så är man snygg. Typ.

Jag låter bli att träffa levande människor.
Kaffe har jag hemma.

AAEAAQAAAAAAAAK5AAAAJDFhMjMxYTY2LTQwMWUtNGFmMS04ZGRjLTU4NTY0NjY4MjQ3OQ.png

Alleycat sammanfattade det ganska bra med klippet. Bryr du dig om frillan så jävla mycket kör du fel fordon. Köp en scooter som den fjolla du är.

Jag kör med långt hår och tofs. Så jag får fika med tjejer som bara fikar med tjejer också.

Riktiga män har rakat hår. Ju längre hår man har, desto mer feminin är man. Vetenskapligt bevisat. :arsele

Back