andersbrink
hasenfrasen
D-et enda jag orkar bry mig om är D-portade insug och utblås - och snabbfästen för hjälmar. Spilld tid får vi aldrig igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Detta är beviset på att vi betalar lön till en stor javla hög onödigt folk!![]()

Det finns alltså folk, byråkrater som anser att
double D:s skulle vara ett problem att hantera..?![]()

?
Alla nya jag köpt har haft det. Jag förstår för övrigt inte klagomålen, det är inte byråkrater som vill ha dit texten.
Den står där för att kundidioter (vi) alltid ska hitta en syndabock när vi är dumma i huvudet.
?
Alla nya jag köpt har haft det. Jag förstår för övrigt inte klagomålen, det är inte byråkrater som vill ha dit texten.
Den står där för att kundidioter (vi) alltid ska hitta en syndabock när vi är dumma i huvudet.

Kan ingen av er gamla rävar leta rätt på RoLLers (Reservation för stavning.) film där han tar på sig sin hjälm? Från första halvan 00-talet tror jag filmen är. När kamera på hojen inte var allmän egendom och första frågan var "Liggah" eller "Testat att borra?"
Om en person inte kan knäppa hjälmen med d-ringar, hur kan man lita på att vederbörande kan trä bandet rätt när det åkt ut?
Skickat från min H8324 via Tapatalk
Samma typ som inte kontrollrycker i remmen efter att tryckt in snabblåset.![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem