Racercukel
Ny medlem
Någon som vet några mer märke på hjälmar som kan tänkas vara bra än dessa:
Arai
Shoei
AGV
Är ute efter en hjälm nämligen
Arai
Shoei
AGV
Är ute efter en hjälm nämligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ocke skrev:Du behöver inte veta mer än ett märke!
Shoei
Wargen skrev:Vad har hänt med NOLAN som har funnits i så många år? Är dem inte bra längre?
Jag har en Nolan och ja tycker den e skitbra!
KBC är också bra
Racercukel skrev:KBC? Kan dom verkligen vara bra, deras dyraste hjälmar ligger runt 3000kr
(halva sanningen)Wargen skrev:Vad har hänt med NOLAN som har funnits i så många år? Är dem inte bra längre?
Jag har en Nolan och ja tycker den e skitbra!
KBC är också bra
Jag har en sån... kononbra är den! Har altid haft Shoei tidigare men den här passar mig bättre - och det är just DET som är viktigast av allt: PASSFORM! Ju bättre en hjälm passar ditt huvud desto mer den skyddar om man kör omkull.K.L skrev:X-LITE X-801 vann väl ett hjälmtest nyligt???
Har själv en nolan N-61. Men visiret immar lätt igen. Sen har den blivit lite glapp på skallen - KÖPTE FÖR STOR![]()
Rasorblade skrev:DU !!!
Kan meddela att det är inte priset som avgör om den är bra eller dålig.....(halva sanningen)
AGV´s värstinghjälm kom bara på 11:e plats i en stor hjältest.
Jepp. Fanns med i en tråd för några dagar sen bara. Gör en sökning så hittar du säkert. Ska vara helt ok, men har inte lyckats slå igenom sägs det. Därför gör de nu ett nytt försök. Glasfiberhjälmar med kolfiberförstärkning.skert skrev:Nån som provat eller hört nånting om märket Marushin som tex touringbutiken säljer??
skert skrev:Nån som provat eller hört nånting om märket Marushin som tex touringbutiken säljer??
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |