Hjälm?

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Suzuki GSXR 600
Vart kan man köpa överdrag till sin hjälm där det finns typ jävulen,kanin och horn?

Fuzzhat :)

Bra fråga. Ingen aning.

Bifogat

• fuzz.jpg
    fuzz.jpg
    6.6 KB · Visningar: 1,873
hehe Jag har ingen heller. Det är bara en bild som jag hittade.
Jag gav upp letandet för några år sedan.

Jaha.. å ja som hoppades på att du var lite småfull nu å ja kunde lura av dig den billigt :D

Ska nog ta å höra med en skräddare, hur svårt kan de va liksom :)

Jaha.. å ja som hoppades på att du var lite småfull nu å ja kunde lura av dig den billigt :D

Ska nog ta å höra med en skräddare, hur svårt kan de va liksom :)

haha.. Rolig du.. Har du inte testat att söka på forumet? Här om någonstans, lär det finnas någon som kan sälja en till dig ? Jag sökte lite för skojs skull, och hittade några som var involverade i fuzzhat diskussioner för några år sedan.

Det är bara att börja smöra i PM..Du har ju hela natten på dig :hihi
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=10269

Last edited:
haha.. Rolig du.. Har du inte testat att söka på forumet? Här om någonstans, lär det finnas någon som kan sälja en till dig ? Jag sökte lite för skojs skull, och hittade några som var involverade i fuzzhat diskussioner för några år sedan. :D

Har inte sökt så mycket på forumet.. ja e tydligen för dum för att få det där att funka ordentligt :) Men hittade den gamla tråden här på SH via google ...

och den här fann jag :)

http://rides.webshots.com/photo/1148453453053456658yAtcSz

Fan ! Har surfat igenom hela ebay , men inte hittat nån sån mössa. Nu är jag så arg så jag stämplar ut o åker hem o knyter mig !
Ha en trevlig natt boyz and girlz !:tummenupp

Det kanske är lättare att få tag på en hel dräkt! Som t.ex Lisebergskaninen, där har man ju hela dräkten! :skalaavliseberskanin
Kan gärna inte halshugga kaninen för bara huvudet, lika bra ta med sig hela kaninen :va

Bifogat

• kanin.jpg
    kanin.jpg
    183 KB · Visningar: 87
Last edited:
Det kanske är lättare att få tag på en hel dräkt! Som t.ex Lisebergskaninen, där har man ju hela dräkten! :skalaavliseberskanin
Kan gärna inte halshugga kaninen för bara huvudet, lika bra ta med sig hela kaninen :va

Haha,, ,ok, så du föreslår att vi kidnappar å flår varsin lLisebergskanin? hmm.... haha, så härligt störd.....

:rofl

Haha,, ,ok, så du föreslår att vi kidnappar å flår varsin lLisebergskanin? hmm.... haha, så härligt störd.....

:rofl

:3freak Det var mest bara en impulsidé av många.. Men om man skulle fortsätta träna på att vara "snäll" så skulle man designa sin egen pälsmössa.

Nu ska jag sova på saken. Upp tidigt ut på ärenden. Go natten! :trött

Touringbutiken har 2 st Fuzzhats + pippiflätor på sugpropp. Tydligen storsäljare bland touringåkarna.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!