Hjälm vs Burka...

Promoe har hatat svenskar sen han föddes, så låten var väl väntad innan releasen :)

Om man vill ha en defenition av PK så är det Promoe.

Vadå, är han en klassisk whigger? :confused:Ja det kanske man ser förvisso. Nils Mårten Sebastian Edh låter inte så exotiskt, mer bonnläppigt faktiskt.

Släpper man en platta som heter Fort Europa som något annat än en hyllning till Italiens gränspolis så är man förvisso en riktig PK-fjant som förtjänar bältros i fejset, som bettdamp har förresten enl PM-ryktet, det var därför Rumänien deporterade honom. :gnissla

Är ni så jävla fula innanför hjälmen? Så ni är rädda att brudarna slutar titta när ni tar av er hjälmen, tanka på Jet.

Bara för att gäng religiösa bajskokta tomtar får, så måste ni också?

Jag vet! :tummenupp
Jag tar lösryckta fördomar och bevisar att de är sanna med enkel ekvation.
Då måste det ju vara sant. :rolleyes:

...testa logaritmer :P

din slogan där...e inte det en missy elliot rhyme ? real lies see differend eyes..nått sånt :S
eller var det nordman som skrev den texten ?.....minns inte....

Tippar på att 80% här betalar sin soppa med kortet. :)

...eller natura :P

Vad skrev jag då? :confused:Turk som turk. :gnissla

men liiillee maakuus.....dra nått gammalt över dig :P
..typ mårmår:krama

Last edited:
...testa logaritmer :P

din slogan där...e inte det en missy elliot rhyme ? real lies see differend eyes..nått sånt :S
eller var det nordman som skrev den texten ?.....minns inte....

Machine head. :arsele

Angående trådämnet så kan jag förstå att vissa känner det lite hotande med hjälmbeklädda personer.
Finns tom en liten skylt vid ingången till Handelsbanken vid stureplan att man inte får ha hjälm på sig.

[YOUTUBE-ID]4W2TQLP72Ko[/YOUTUBE-ID]

En burka känns faktiskt inte så hotfull :hihi

[YOUTUBE-ID]I2fBRO_UYE0[/YOUTUBE-ID]

Angående trådämnet så kan jag förstå att vissa känner det lite hotande med hjälmbeklädda personer.
Finns tom en liten skylt vid ingången till Handelsbanken vid stureplan att man inte får ha hjälm på sig.

Jag skulle nog personligen känna mig mer hotad av pistoler än en hjälmbeklädd person. :gnissla

99% verkade dessutom ha handskar på sig. Jag kräver handskförbud! :brinnerup

Machine head. :arsele

[YOUTUBE-ID]4W2TQLP72Ko[/YOUTUBE-ID]

En burka känns faktiskt inte så hotfull :hihi

jomen...Mastodon är bättre :P för mkt G-rock över maskinskallarna för min del :S

Förra vintern när jag skulle tanka skoten vid ok så hade jag bara kommit så långt att jag tagit av mig hjälmen när jag korsade dörrarna.. kassörskan sprang snabbt som bara den in på lagret när hon såg mig i skoterluva och var påväg att larma polisen men hon kollade som tur var på övervakningskameran på lagret innan hon lyfte luren :O

Problemet löst!:)
Flip-Up-Helmet-Shining-Red.jpg

Problemet även löst genom uppfällning av visir.

nä då ser man ju inte hela ansiktet.. har man uppfällbart käkparti kan man till och med jämställa det med en "burka-light" som de har kallats här.. (vet iofs inte heller vad en sån kallas.. men det låter mer som en slöjja)

EDIT: Har själv en hjälm man kan fälla upp käkpartiet på.. har aldrig varit ett problem på mackar..

Last edited:
Men shit!
Det är egentligen inte en speciellt avancerad fråga, det handlar kort och gott om att vara sjysst mot sina medmänniskor. Rån är inte så speciellt ovanligt, och oddsen kan väl inte vara alltför höga på att personal på en mack är lite nojjiga för att bli utsatta för just rånförsök. Ta av hjälmen och visa att man kommer i fred. Ha lite förståelse för personalen. Svårt och ohanterligt?

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back