Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ekeby skrev:2224746Ska köpa en hjälm och har tok fastnat för en Shoei XR1000 nån som vet vart man kan hitta en sån ny till bra pris! Billigaste jag hittat är ca 4000:- går dom att hitta billigare? Helst i sverige...
![]()
navid.sedighi skrev:2224898osså pratar folk om jämstäldhet i det här landet.....
Tjejtaxa kommer in på krogen lättare
inte så att jag kan charma killen i kassan o få bättre pris....![]()
Anderzzon skrev:2224905Den är kanon gav 1700 pix för min och fick med ett spegelglas men det var special special i butik![]()
navid.sedighi skrev:2224898
inte så att jag kan charma killen i kassan o få bättre pris....![]()
Lillan78 skrev:2224868Min kostade 3600 på Lelles i Uppsala..... (fast jag betala bara 2700)
2fast4hjo skrev:2224921har du testat![]()
Ekeby skrev:2224947Hallå!!! 2700:- mycket bra pris hmmm Lelles sa du.... Kanske skulle ring ett samtal till dom kan ju säga men vafan ni sålde ju en till min syster för 2700:- ni kan ju inte generalisera folk!!! Inte för jag känner dig eller att du är min syster men jag kan ju få låtsas det för att komma åt denna däringa hjälmen till ett bra pris, för du e väl rädd om min säkerhet eller hur
!
Klart jag är mån om din säkerhet....för ynka 1300 kan jag va din syster![]()
PS det va rea.....det gäller att passa på![]()
RocketQueen skrev:2224909
Där jag köpte min ville killen nästan tvinga på mig ett spegelglas. Fast jag intygade 57 ggr att jag ville ha tonat. Tillslut var de nästan så man fick de gratis men dum som man var tackade ja nej.
Anderzzon skrev:2225059Ja de va ju dumt, de kostar ju nästan 900:- utan specialpris![]()
Har svart hjälm å då roCkar det me spegel![]()
Ekeby skrev:Hmmm var det Diabolic hjälmen du köpte den med bevingad röda döskallar på ena sidan och en blå ängel på andra? Jag var där på deras rea fastnade för den hjälmen. Men hade jag precis köpt hojen och var lite fattig hehe! Nu e allt köpt utom hjälmen och körkortetHar en lånad hjälm just nu...
Men har hittat en XR-1000 som jag bara ska ha relic tc-5! Låt skattepengarna brinna dom kom ju in på kontot för 14timmar sen vad har dom där att göra!
RocketQueen skrev:2225073
Ja man ska fasen inte se ansiktet på den som kör. hehe Mycket bättre att kunna gömma sig om man gör nån pinsam tabbe såhär i början. hehe
peteR1000 skrev:2225084Ska du hitta billiga hjälmar så får du handla på rea eller utomlands.
riktpriset på en XR1000 ligger väl på drygt 4500-4600:- här i sverige.
Köpte en XR-1000 med ett motiv som inte säljs i Sverige + extra visir för drygt 4300:- inkl frakt från Holland. 399€ ligger dom på ungefär.
Anderzzon skrev:2225100Haha ja precis, sen kan man spana hur mkt man vill med utan att någon ser![]()
RocketQueen skrev:2225073Fan va knasig man är. hahaDen som han tyckte jag skulle ta kanske inte var lika dyr...
Ja man ska fasen inte se ansiktet på den som kör. hehe Mycket bättre att kunna gömma sig om man gör nån pinsam tabbe såhär i början. hehe
Anderzzon skrev:2225100Akta så inte näsan tar i visiret på de där import hjälmarna![]()
RocketQueen skrev:2225133haha sånt hinner inte jag med! Jag har fullt sjå med att hålla koll på alla bilar och filer och min varvräknare typ.![]()
peteR1000 skrev:2225153ja, det är ett rent helvetehar avhjälpt problemet nu genom att med värmepistol mjuka upp plasten och göra en snygg bula så att snoken får plats även när man kör snabbt
![]()
eller helt enkelt byta hoj som jag gjorde.
Anderzzon skrev:2225223
Moahaha, vilka tips du ger![]()
Hade funderingar på plastkirurgi men det var på visiret du menade alltså![]()
Jasså där ser man en SM
Fortfarande krimmt imponerad av dina bildförklarings skills![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |