Cliff Barnes
Sporthojsnörd
Hjälm utan, imma ?
Dags för hjälmbyte, kör en gammal Arai nr3 tror ja den heter.
Mitt problem är att jag är en gammal flåsande gubbe (inte bara i telefon)
och åstakommer imma på visiret allt för lätt
Fråga, vilken hjälm är bäst mot imma, och räkna inte med hjälpmedel
som fogcity för det kommer naturligtvis också dit
är tex
Shark RSR2
Nolan 801 xlite
nått att ha ?
Provade tex, ett race på Anderstorp, körde med öppet visir sista 4á varven och tappade ett gäng placeringar
Dags för hjälmbyte, kör en gammal Arai nr3 tror ja den heter.
Mitt problem är att jag är en gammal flåsande gubbe (inte bara i telefon)
och åstakommer imma på visiret allt för lätt
Fråga, vilken hjälm är bäst mot imma, och räkna inte med hjälpmedel
som fogcity för det kommer naturligtvis också dit
är tex
Shark RSR2
Nolan 801 xlite
nått att ha ?
Provade tex, ett race på Anderstorp, körde med öppet visir sista 4á varven och tappade ett gäng placeringar
Bifogat
Last edited:
tack för hjälpen kompis, konstruktivt