Hjälm för 17lök?

När vi ändå är inne på lökar, vilken/vilka färg/er har dem 17 lökarna? :va

Det kommer ju bara inte hända att det är lika många av varje färg.

Lökdiskriminering!! :mattias

snart kommer jag köpa hjälmen för 1700:- så vi får ett slut på den hära tråden :)

17000 tioöringar :tummenupp
Vad kostar 17000 tioöringar idag egentligen? Jag samlade på tioöringar en gång i tiden, men jag tror inte jag har dem kvar. Annars hade man ju kunnat köpa en rallyhjälm har jag hört.

Dumma bönor det dära... duger inte vanlig badrumssilikon, eller är de bara för fina i kanten mån tro? :va
I kanten blir det inte alltid så fint, tror de mer fokuserar på att få det fint framtill.

Last edited:
Vadå andra? Finns det två hjälmar, där en kostar 17000 och den andra 1700, eller är det två som kostar 1700 eller två som kostar 17000?

Snälla bullen hjälp mig, men säg inte att jag ska prata med någon för det kan jag verkligen inte!

Vadå andra? Finns det två hjälmar, där en kostar 17000 och den andra 1700, eller är det två som kostar 1700 eller två som kostar 17000?

Snälla bullen hjälp mig, men säg inte att jag ska prata med någon för det kan jag verkligen inte!

Nu har du fått allt om framstjärten, det finns bara en hjälm och den kostar sjuttonhundra.

Och på auktionen så bjuder jag 1 å 7 :mattias

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...