Hjäälp försäkring

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
hjälp har uppkörning imorrn och har inte hunnit betala försäkringen som senaste betalningsdag är idag och uppkörningen är IMORRN kör ja oförsäkrat iomedet eller får man bara en extra summa att betala!! :huvet hur fixxar man till detta om det e struligt... :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Ja, om du är skriven hos försäkringsbolaget e de lugnt. Ca 1 vecka efter obetald räkning kommer en påminnelseavi med en extra påminnelsavgift. Men försäkringen upphör inte att gälla förrän den sägs upp, av dig eller av f-bolaget.

Drkosmos skrev:
Japp den gäller.
Du får bara en sjukligt dyr försäkring ifrån vv tror jag det är.
Dom debitera per dag..........

Japp har man en påställd hoj som inte är försäkrad kan man gråta bloder när en räkning kommer från vv.. fy FAN vad dyrt det kan bli!

matte_r6 skrev:
Japp har man en påställd hoj som inte är försäkrad kan man gråta bloder när en räkning kommer från vv.. fy FAN vad dyrt det kan bli!

Inte vv, "trafikförsäkringsföreningen" är det juh. Borde heta "trafikförsäkringsrånarligan" :gnissla

Nu skriver du i galen tunna. Hans försäkring gäller som vanligt eftersom han inte har sagt upp den. Dock kommer en påminnelseavgift komma från försäkringsbolaget. Men det är ju inte hela världen.

Trafikförsäkringsföreningen går in och täcker när oförsäkrade fordon ställs på, men eftersom detta fordonet är försäkrat har dom inget här att göra..

Du, förresten, betala försäkringen i tid nästa gång!

//jaG

Drkosmos skrev:
Japp den gäller.
Du får bara en sjukligt dyr försäkring ifrån vv tror jag det är.
Dom debitera per dag..........

Zeb_Macahan skrev:
Nu skriver du i galen tunna. Hans försäkring gäller som vanligt eftersom han inte har sagt upp den. Dock kommer en påminnelseavgift komma från försäkringsbolaget. Men det är ju inte hela världen.

Trafikförsäkringsföreningen går in och täcker när oförsäkrade fordon ställs på, men eftersom detta fordonet är försäkrat har dom inget här att göra..

Du, förresten, betala försäkringen i tid nästa gång!

//jaG

Ok.
Fel av mig. :Bugar

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...