Hjääälp!!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Vad skall man tänka på när man skall till att plocka med sin ärade, 70-årige fader på pallen?? (Gubben kutar milen på 40 minuter o är nästan i lika god form som Mr K.... - generna är det inget fel på!)
Gubben har aldrig åkt hoj förr... :rofl
Jag lyckades idag lura honom till att åka med till Sturup på Söndag (med omväg på minst 1 timme innan... Häckeberga De Lux! :rofl)
Skall man vänta 800m eller 800sec innan första wheelien?? :D

Han kommer nog vare sig sova nu dagarna innan eller 4 dagar efter.....

/:cdevil

Haha, är han i god form räcker det väl med att du berättar hur han ska bromsa och följa med i kurvorna, sen säger du "enjoy the ride" och kör iväg! :)

Ge fan i att wheela med en 70-åring bakpå, det är mitt tips.

Ta det lugnt i början, fråga om det går bra osv.

Haha, är han i god form räcker det väl med att du berättar hur han ska bromsa och följa med i kurvorna, sen säger du "enjoy the ride" och kör iväg! :)
:D:tummenupp

Ge fan i att wheela med en 70-åring bakpå, det är mitt tips.
Ta det lugnt i början, fråga om det går bra osv.
Faaan vad vuxen du var då... och har säkert rätt! :gnissla Men nu har jag nog bara denna enda chans - o när jag var 10 drog han vår dj-a Volvo 240 utan bromsar o väghållning till 180!!! Satan vad jag skall HÄMNAS! :mad:

Är spännband runt pectoralis major på oss bägge en bra idé?? Så han liksom måste hänga med?? Kanske en vajer?

(....slå upp det! - Inget snusk - Bröstmuskulatur!)
Åka skall han.... ujujjujjj

Ptja, vet inte om du är seriös, men inte så kul om han får hjärtsnörp...

Ptja, vet inte om du är seriös, men inte så kul om han får hjärtsnörp...
Jodå - det blir nog ganska lugnt gazz... men han är en högst ovanlig 70-åring som raggar brudar i 30-års åldern o lyckas bra med det... Kropp o knopp ligger runt de 50 - så det är inget Rullator-proffs jag kommer plocka upp.
....Djevvla gubbe!

Bara o säga...

Håll i dig farsan för nu jävlar kommer det gå undan :D

Kanske lägga till att håll ena handen på tanken o den andra runt mig o när jag bromsar tar du emot dig på tanken....Men det är ju inte nödvändigt o informera om triviala saker..:tungan

Bara o säga...
Håll i dig farsan för nu jävlar kommer det gå undan :D...håll ena handen på tanken o den andra runt mig ...
Se där... Kvinnor vet bäst hur män skall tas :tummenupp

En tur med dig på söndag tror jag innebär en ny RR-knutte till nästa säsong.:tummenupp
Moahaha... (Dina gamla Yoshi (fast i ny tappning) sitter nu åter på hojen och sprider välljud - därmed ännu en fråga, skall gubben få ha öronproppar....?? Nääähh... :rolleyes:

Funderar på att tejpa en kamera på hans visir... bak o fram - så man ser ansiktet :D

fan va han kommer ha det gött.. :) fråga var 5e minut om det är ok sen klart du sk awheela med honom.. det är din far klart du inte nekar honom det?

Antiklimax... stället passade inte honom och jag ville inte köra SRW med lånat ställ (mitt nya lär han komma i) så det får bli en annan gång :mad:
(Han verkade faktiskt lite lättad - undrar varför... :D)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park