Hjääälp!!!!

Extreme__

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Honda Cbr 600
Min cross går inte lika fort som den gjorde förut :confused: ..... Vad kan felet vara :va .... JAg har pillat lite på förgasarn innan elr jag va tvungen för jag skulle byta gasvajjer å så bytte jag bah vajjer å inte pillat ngt på förgasarn men jag kanske kan ha gjort de eller gjort något fel ?? .... HJÄÄLP !:confused:... Den varvar inte lika fort som den gjorde förut =/ .. DEn axar dåligt

Lär dej skriva först, sedan kan du få tips.
Det heter förresten "Den varvar inte lika MYCKET som förut" inte fort.
Det finns inte en liten möjlighet att du har bytt drev på den utan att du har märkt det??....

Hehe jag hade visst brottom när jag skrev det..(sorry) ... Nepp har inte bytt något drev lr ngt liknande:va

Ha ha. Fantastisk tråd, TS! :)

"Min bil är röd fast den är blå. Men den är inte blå heller, men ändå inte röd".

Du har pillat på förgasaren fast du inte har gjort det. Å sen undrar du varför den inte går som den ska? :va

Vad kan de vara för något som jag har pillat i förgasaren dåe ?:va ...Att den inte går som den ska de va jue de att den inte går lika fort som den gjorde innan och varva inte lika snabbt som den gjorde innan de kanske kan bero på att jag har pillat på förgasaren,fast jag inte har gjort det :va

Ha ha. Fantastisk tråd, TS! :)

"Min bil är röd fast den är blå. Men den är inte blå heller, men ändå inte röd".

HAHa hade faktist bråttom när jag skrev det ! :D :yoparty

Last edited:
Vad kan de vara för något som jag har pillat i förgasaren dåe ?:va ...Att den inte går som den ska de va jue de att den inte går lika fort som den gjorde innan och varva inte lika snabbt som den gjorde innan de kanske kan bero på att jag har pillat på förgasaren,fast jag inte har gjort det :va

HAHa hade faktist bråttom när jag skrev det ! :D :yoparty

Ehhh, OK?

Skriv exakt vad du gort med förgasaren så blir det lite enklare att hjälpa dig.
Vad du inte gort med förgasaren har troligtvis igen av oss här någon nytta av att veta..

Gör om, gör rätt..:rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...