HjÄlp!!

alf_ulf

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
En stylad me soprtluftfilter
NÅn som vet om det finns någon extremt starkt metallim..
Behöver de till min generator... för de e för trångt att svetsa... SNÄLLA HJÄLP!!

Det finns någon sorts metallmassa som man klibbar dit och det sitter som berg, gjorde så när det gick hål i tanken på min moppe det satt som fan läckte inte ett skit efter det. Det funkade bra för mig. Det finns och köpa på en vanlig OK bensinmack tror jag :va Lycka till :)

alf_ulf skrev:
NÅn som vet om det finns någon extremt starkt metallim..
Behöver de till min generator... för de e för trångt att svetsa... SNÄLLA HJÄLP!!

På min gamla moppe, så limmade vi ihop en spricka i en vevhushalva med ARALDIT....ett epoxylim, blir STENHÅRT :huvet ...inget slår fan det alltså. Kolla i en vanlig byggvaru/järnhandel efter araldit eller epoxylim...tvåkomponents!

/F

Josafan skrev:
På min gamla moppe, så limmade vi ihop en spricka i en vevhushalva med ARALDIT....ett epoxylim, blir STENHÅRT :huvet ...inget slår fan det alltså. Kolla i en vanlig byggvaru/järnhandel efter araldit eller epoxylim...tvåkomponents!

/F
de funkar perfa nu.

nomolas skrev:
japp.. men nu har jga fått ett nytt problen.. på jawan så är den automat växling. den stången som sitter fast i vevstaken. den snurrar inte.. när man trampar så snurrar allt utan den. så kolven vill inte gå runt... ska ta en titt i vev huset i mån... men om nån har ahft samma problem så skulle lite hälp va till nytta..

Ang epoxylim (Araldit etc) kan jag tipsa om att det inte är nån hit i motorsammanhang. Alla epoxylimmer har nämligen den egenheten att de mjuknar av värme...

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!