HJÄLP ! Västerås - Falkenberg

robbie labero

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
ny
Behöver hjälp med transport av ett set däck från Västerås till Falkenberg till denna helgen. Finns det en vänlig och hjälpsam person som ska köra den sträckan så hör gärna av er.

Lånar tråden, HJÄLP däcksvärmare...

Slet av sladden till däcksvärmaren bak i Anderstorp och har just fått reda på att mina nya värmare inte hinner levereras innan falkenberg. Någon som har en extra värmare till ett 190 bakdäck att låna ut under helgen?

Slet av sladden till däcksvärmaren bak i Anderstorp och har just fått reda på att mina nya värmare inte hinner levereras innan falkenberg. Någon som har en extra värmare till ett 190 bakdäck att låna ut under helgen?

Jag har en uppsättning rackiga NGC-värmare (alla vet ju att dom funkar lika bra som grilltändare som till att värma däck) i bilen extra. Om du har någon nytta av dom är du välkommen att ringa 0733 344413 under helgen..

/ Jens

Jag har en uppsättning rackiga NGC-värmare (alla vet ju att dom funkar lika bra som grilltändare som till att värma däck) i bilen extra. Om du har någon nytta av dom är du välkommen att ringa 0733 344413 under helgen..

/ Jens

TACK!!! De är nog avsevärt mycket bättre än ingen värmare alls.

Tack för lånet! "Han" inte tacka på plats då det blev lite panik med att få ordning på prylar och hjälp med hemfärd efter min kvalvurpa...

//Christian

/ Jens

Kalla däck var orsaken till kraschen, men däcksvärmarna var inte problemet. Tappade mer temeratur och fäste än jag trodde på första rödflaggen i kvalet. Försökte försiktigt jobba upp lite temepratur i däcken men krachade trots varvtider på drygt 50s. Helt jäkla otroligt!

Det var inget, hoppas inte däckvärmarna orsakade kraschen!

/ Jens

Kalla däck var orsaken till kraschen, men däcksvärmarna var inte problemet. Tappade mer temeratur och fäste än jag trodde på första rödflaggen i kvalet. Försökte försiktigt jobba upp lite temepratur i däcken men krachade trots varvtider på drygt 50s. Helt jäkla otroligt!

Det var ju jä-ligt kallt i helgen och det blir lite knixigt att få upp värmen igen, tycker jag iallfall..

Önskar krya på sig och du är välkommen att låna värmarna igenom om behov finnes.

/ Jens

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...