HJÄLP!!! Knuttan behöver ett hem...

Bifogat

• p1010270.jpg
    p1010270.jpg
    23 KB · Visningar: 141
Sätt upp en lapp och prata med intresserad på Rörken idag!? eller Intresserade...prata med Ina... =)

Själv har jag en Frazze och en Allergisk TAZ så det blir INTE fler kissar i mitt hem tyvärr.....

INA: nån ville ju ha ett PM....alt bli uppringd kanske är det inte så kört iaf!

Nu har knuttan hittat ett hem!!!

Tack Bear å Pissmyran för att ni iaf ska försöka trotts omständigheterna...

Hoppas hon kommer att trivas å jag någon gång får komma på besök!!! :fakta

Jag kan meddela att knuttan verkar trivas rätt bra i stugvärmen... Hemresan gick förvånansvärt bra och väl hemma så går hon omkring och spinner och verkar må alldeles förträffligt. Ligger för tillfället i sängen och myser. Börjar dock fundera om det verkligen är en ute/vild katt....Får nog hålla ögonen (och öronen) öppna och kontrollera så att ingen saknar en svart och vit katt....

//B

Vore ju fint om ni stulit den stackars katten från nån granne... "Inte nog med att dom där ligistera väsnas, de stjäl våra katter också" :D

En vettig människa sätter väl halsband alt öronmärker sin katt även om den bara ska vara ute!?
eller är det bara jag som gör det??? :confused:

Men det kan ju även vara så att hon frös öch kände sig ensam å nu bara är tacksam...vilket jag hoppas på, så det inte är som du urninja säger.
Men det är inte alla som har en motorintresserad katt i huset vänta bara tills hon lägger sig å kollar Motorjournalen :rock

Last edited:
Neeeej, jag ville ju ha henna... Såg inte denna tråden förrän det var försent.... =(

Jag har en lite misse som jag måste bli av med. Min stora misse biter henne och jag tror hon är för liten, hon säger inte ifrån... Hon är jättesöt, men det är det bästa för henne...

/Zana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...