HJÄLP!!! (har ingen stans att bo i helgen!)

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Tjenamors allihopa!

Läget är sådant: Jag tänkte åka på stockholms mc-mässa som är nu i helgen, planerna var sådant att jag skulle bo hos en vän i eskilstuna, men har nyligen fått reda på att det går inte pga olika anledningar... Jag har ringt runt till alla hotell, vandrar hem och det är fullbokat! :huvet

Finns det nån vänlig själ som kan tänka sig att ha någon inneboende mellan fredag - söndag? Jag anländer till eskilstuna kl. 18.00 på fredag kväll, och mitt tåg går därifrån kl. 15.05 på söndag.

Jag är: hygienisk, hojälskare, Norrlänning (vänligt sinnad) :rolleyes + kan baka kladdkaka :tummenupp

Om det finns nån som kan hjälpa mej på nåt sätt, så snälla pm:a eller skriv det här så fort ni bara kan så jag kan lösa mitt problem!

M.V.H //Andreas Gradin

Last edited:
DJM skrev:
Eskilstuna?

Mässan är ju i sollentuna?

Som jag sa, jag skulle bo i eskilstuna.. sedan var det tänkt att jag skulle åka täg därifrån till mässan på lördan.. ska se om man kan hitta nånstans att bo i sthlm eller någe.. synd bara att biljetten redan var bokad när jag fick reda på de här..

*Foxen* skrev:
Som jag sa, jag skulle bo i eskilstuna.. sedan var det tänkt att jag skulle åka täg därifrån till mässan på lördan.. ska se om man kan hitta nånstans att bo i sthlm eller någe.. synd bara att biljetten redan var bokad när jag fick reda på de här..

Har du kollat Hotel Formule 1 i Västberga i sthlm?

"pensionat: Swedie" är rätt så billigt. Lite ruffligt men ändå charmant. I förort i eskilstuna, goda transportmöjligheter erbjuds. Ett pm och en påse bullar så är det klart :tummenupp

Dee_cati skrev:
"pensionat: Swedie" är rätt så billigt. Lite ruffligt men ändå charmant. I förort i eskilstuna, goda transportmöjligheter erbjuds. Ett pm och en påse bullar så är det klart :tummenupp

Tack för tippset! ska pm:a han nu! :tummenupp

A.C skrev:
Har du kollat Hotel Formule 1 i Västberga i sthlm?

Pga ekonomiska skäl så känns det som om jag inte har råd att bo hotell.. *fattig student* :rolleyes:

sportarn skrev:
Så du ljög i första inlägget? :7peta

Jag ljög inte! har ringt hotellen eftersom jag ansåg mej inte ha nåt annat val en att pröva! men det va ju fullbokad där också..

*Foxen* skrev:
Jag ljög inte! har ringt hotellen eftersom jag ansåg mej inte ha nåt annat val en att pröva! men det va ju fullbokad där också..

Har du testat med vandrarhemmen här i E-tuna då?

*Foxen* skrev:

Skit i det där!! :tungan Och häng med mig och skruva i helgen istället :hihi

Spar pengarna till r6an!!!!!!!!! :D

HÄHÄHÄ :)

Verksamhet
Nu 370 hotell i hela världen. Rum för 330 kr. Samma pris för 1,2 eller 3 personer.
--------------------------------------------------------------------------------
Specialitet
Hos oss sover du inte bort pengarna. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping.
--------------------------------------------------------------------------------
Adressuppgifter Hotel Formule 1
Mikrofonv. 30, 126 37 HÄGERSTEN 08-744 20 44
Fax 08-744 20 47

A.C skrev:
Rum för 330 kr. Samma pris för 1,2 eller 3 personer.

Öhm.. okej, samma pris för 1,2 eller 3 personer, men om man är 1 då? Eller 2? Vad kostar det då? :va

Vad fan är 1,2 person? :)

A.C skrev:
Verksamhet
Nu 370 hotell i hela världen. Rum för 330 kr. Samma pris för 1,2 eller 3 personer.
Specialitet
Hos oss sover du inte bort pengarna. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping.
Adressuppgifter Hotel Formule 1
Mikrofonv. 30, 126 37 HÄGERSTEN 08-744 20 44
Fax 08-744 20 47

Hmm.. det var ju faktiskt priser som man kanske kan ha råd med! :) Har du nån länk där man kan läsa vidare å få lite mer info?

uggla skrev:
Skit i det där!! :tungan Och häng med mig och skruva i helgen istället :hihi

Spar pengarna till r6an!!!!!!!!! :D

HÄHÄHÄ :)

man måste ju få drägla på lite goa hojjar också! ;)

stoffer skrev:
Öhm.. okej, samma pris för 1,2 eller 3 personer, men om man är 1 då? Eller 2? Vad kostar det då? :va

Vad fan är 1,2 person? :)
1-3 pers priset är för ett rum. alltså kvittar om du är ensam eller 3 pers priset är detsamma.

En dubbelsäng + loftsäng

Mc-mässa det låter ju nästan kul sen skulle man ju kunna gå ut? Haru nå legg killen? hehe :tungan

*Foxen* skrev:
allting är fullbokat i E-tuna.. :huvet

Gå på mässan, sen går du ut på krogen och fyllnar till utav helvete :fyllisar Muckar lite med en dörrvakt :yoparty Då kommer farbror Blå och hämtar dig och du har gratis sovplats, brukar bli utsläppt runt 8 på morgonen dagen efter om du är nykter då.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT