HJÄÄLP! Behöver en transponder på stört!!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja, ute i god tid. Jorpes har just gått med på att jag snyltar allt från resa till däck så nu ska jag köra rejset på knudan i morrn. Men min transponder är i Ingmars lägenhet och Ingmar är på tjörn. Doh! Är det nån i GBG eller som kommer till knudan som har en transponder att låna ut?? Pretty please :pannkyss

Don Quixote skrev:
2174530 Ja, ute i god tid. Jorpes har just gått med på att jag snyltar allt från resa till däck så nu ska jag köra rejset på knudan i morrn. Men min transponder är i Ingmars lägenhet och Ingmar är på tjörn. Doh! Är det nån i GBG eller som kommer till knudan som har en transponder att låna ut?? Pretty please :pannkyss
Du har PM..

Don Quixote skrev:
2174530 Ja, ute i god tid. Jorpes har just gått med på att jag snyltar allt från resa till däck så nu ska jag köra rejset på knudan i morrn. Men min transponder är i Ingmars lägenhet och Ingmar är på tjörn. Doh! Är det nån i GBG eller som kommer till knudan som har en transponder att låna ut?? Pretty please :pannkyss

Måste man ha med egen transponder? Man får väl låna gratis. Det står väl inget om att det kostar extra om man ingen har.

HMS har inte Mylaps.com, kom som ni är, om det finns transponders på plats så lånar ni dom gratis, annars är det flaggstart och manuell räkning ala 1970.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back