Hiyaaaaaaa to all of ya!!!

• Thread starter Thread starter Zzz
  • Start date Start date
Fan också! Jag får sticka på baren ist. inga moderatorer där som tur e:D:D

Ha en bra helg gottfolk

Fan också! Jag får sticka på baren ist. inga moderatorer där som tur e:D:D

Ha en bra helg gottfolk

Ja gud, du kanske träffar på en livs levande tjej!!! Good luck!! :tummenupp

fLeR hOjBrUdAr tIll fOlKeT!!!!!!!!!!11111 :Bugar Hoppas du får det nice i Sundsvall! Och skulle det inte va gött där så finns alltid västkusten! :fakta

pEaCE!! :tummenupp

Trodde faktiskt detta skulle spåra mer än vad det gjorde:hihi Får väl återkomma vid midnatt efter folk fått i sig lite alkohol:näsblod

Välkommen!

Modigt gjort att flytta till Sverige för arbete så man undrar ju varifrån du flyttat samt vad för arbete det gäller.Raketforskare , servitris, trafikpolis, hemlig agent eller ... !?. :crash

Last edited:
Modigt gjort att flytta till Sverige för arbete så man undrar ju varifrån du flyttat samt vad för arbete det gäller.Raketforskare , servitris, trafikpolis, hemlig agent eller ... !?. :crash

Hon kanske skall jobba som troll på Sporthoj.com? :crash

Trodde faktiskt detta skulle spåra mer än vad det gjorde:hihi Får väl återkomma vid midnatt efter folk fått i sig lite alkohol:näsblod

Välkommen!

Curb, åkte du genom vbg centrum igår å mötte 3 st hojjar på västravallgatan? en superduke, en fz1 oc en gixxer? :-P

Stämmer! Var ute och åkte med Borås maffian!:yoparty

Haha ni såg ut att vara ett gött gäng iallafall!! kände igen han i vitt skinnställ iaf å ngn mer. dom har nog kört om mig någon gång på väg till vbg;-) på bakhjulet...... om jag minns rätt:D

Fan vad Sporthoj har blivit PK på senare tid, det är nästan så att det är lite tråkigt :rolleyes:

T: Välkommen :katt

Hey hey hey!:)

Tack alla än en gång för det värma välkomnandet! :tummenupp
Hoppas iaf att få träffa (några av) er på nån fika eller nåt när jag flyttat dit i augusti.

För de som undrade - jag kommer från Makedonien och ska jobba som modersmålslärare/studiehandledare i modersmål på Modersmålscentrum i Sundsvall. There you have it, hehe!:tungan

Have a rockin' weekend everybody!:rock :fyllisar Over & out!

Cheers!;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...