Hiyaaaaaaa to all of ya!!!

• Thread starter Thread starter Zzz
  • Start date Start date
Om du kommer till en ort när(:ligga?)nde sthlm så kan du hänga med bakpå :tummenupp. Kan inte gå 43 inlägg utan att någon säger det

Hej och välkommen! :hej

Folk liknar det här stället vid ett zoo, ibland undrar jag om det inte är mer likt Gökboet... :3freak

Du kan få åka bak på min hoj när jag är i Sundsvall (vilket jag är lite titt som tätt). Fast du får se till att ha egen utrustning.

(32 inlägg och ingen har frågat. Det måste väl vara rekord, eller?)

Hej och tack!:)

True that! "Welcome To The Jungle", va? Hahaha:D

Hoppas vi ses i Sundsvall. :)

Tvungen att googla..

1.De ska alltid behandlas humant, de får inte misshandlas kroppsligen eller psykiskt.:tummenupp
2.De är enbart skyldiga att uppge namn, grad, födelsedatum och registreringsnummer.:tummenupp
3.Krigsfångeläger ska vara utmärkt med "POW", "Prisoner of War" eller "PG" (Prisonners de Guerre)
4.Anhöriga ska underrättas inom en vecka från att soldaten tagits tillfånga.:tummenupp
5.De har rätt till brevkontakt och får ta emot paket. Brev och paket kan förmedlas av Röda Korset som en neutral part.:tummenupp
6.Röda Korset har rätt att besöka alla krigsfångar för att se till att tredje Genèvekonventionen följs. :va
7.De ska erbjudas att resa hem efter konfliktens upphörande.:tummenupp

Wikipedia
:tuttar:tuttar:tuttar

Last edited:
Jag har sett alla era försök till undercover och jag låter det vara kvar då Zzz verkar kunna hantera er rätt så bra. Men det räcker med förfrågningar nu, allt som kommer efter mitt inlägg går bort.

Ha en fet helg allihopa!

Jag har sett alla era försök till undercover och jag låter det vara kvar då Zzz verkar kunna hantera er rätt så bra. Men det räcker med förfrågningar nu, allt som kommer efter mitt inlägg går bort.

Du låter precis som min fru :skrämd

"Sleepyhead" är jag, vad kan jag göra... Zzz... :lol Och förresten, mitt namn börjar på Z.
Inte riktigt lätt att hitta boende utomlands, särskilt om man inte befinner sig i det land man flyttar till och vill ha det fixat innan ankomsten.
Men tack för det fina välkomnandet i alla fall. :D

Men jag har ju fortfarande inte fått svar på min fråga :rolleyes:

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!