HIV-test

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sådärja. Då var man HIV-testad. Blev hänvisad till Klara HIV-mottagning för provtagning. Denna mottagning är tydligen till enbart för män, så ni kan ju tänka er vilken kategori män som populerade väntrummet.

Provtagningssessionen inleddes med intervju kring mitt sexuella beteende (är f.ö hetero och har sex kanske 25 ggr/vecka) för att fastställa om jag befann mig i riskgrupp etc. Sen blodprov och återbesök för mig om en vecka.

Berättade inte inledningsvis vad jag skulle ha provsvaret till (eftersom jag ville få provet gjort kostnadsfritt). När jag sen kläckte ur mig att jag behövde det för att bifoga till en visumansökan så blev de lite sura eftersom jag ju belastade skattebetalarna med säkert 200 SEK. (Är det här lika illa som att skenförsäkra??)

Jaja. Nu är det bara att invänta provsvar och sen dit igen på måndag för vidare utfrågning :hihi

Thermal skrev:
Inte så kinky väl? Känns lite som att någon annan gör det, inte helt fel i brist på annat. :tummenupp

Tja, du kan ju sitta på handen innan så att den somnar. Då kanske det ännu mer hänns som om det är någon annan vid spaken. :3freak

Starstriker skrev:
Tja, du kan ju sitta på handen innan så att den somnar. Då kanske det ännu mer hänns som om det är någon annan vid spaken. :3freak
Jo, men dels så har man ingen riktig kontroll. Sen går det rätt fort för handen att vakna också. Så det vill till att man är rätt sugen om man ska hinna klart.
(Innan du frågar, tillbringar man månadsvis till sjöss så är det bara att välja på att roa sig själv eller "go gay")

Har jag hört berättas alltså. :rolleyes:

Peaceinn skrev:
Det är härligare att sitta på ballen och sedan runka för då känns det som att man gör det åt någon annan.

Efter att ha läst de första inläggen så väntade jag bara att någon skulle kläcka ur sig detta... hehe :hihi

Starstriker skrev:
Sådärja. Då var man HIV-testad. Blev hänvisad till Klara HIV-mottagning för provtagning. Denna mottagning är tydligen till enbart för män, så ni kan ju tänka er vilken kategori män som populerade väntrummet.

Provtagningssessionen inleddes med intervju kring mitt sexuella beteende (är f.ö hetero och har sex kanske 25 ggr/vecka) för att fastställa om jag befann mig i riskgrupp etc. Sen blodprov och återbesök för mig om en vecka.

Berättade inte inledningsvis vad jag skulle ha provsvaret till (eftersom jag ville få provet gjort kostnadsfritt). När jag sen kläckte ur mig att jag behövde det för att bifoga till en visumansökan så blev de lite sura eftersom jag ju belastade skattebetalarna med säkert 200 SEK. (Är det här lika illa som att skenförsäkra??)

Jaja. Nu är det bara att invänta provsvar och sen dit igen på måndag för vidare utfrågning :hihi

Vilket land gäller det?
USA:s ambassad tex erkänner endast hälsoundersökning, lungröntgen och HIV-test utförda av läkare som finns på deras lista. Vill minnas att det var en i Stockholm...

Att man sedan kunde stoppa upp de papperen i fjärtlåset när man kom hit är ju en annan sak. Immigrationsmyndigheterna sket högaktningsfullt i ett vaccinationsintyg från en svensk läkare... :gnissla

Lantis skrev:
Just i detta fall är det negativt att vara positiv

Kommer ihåg första gången jag testa mig -HIV-testet var negativt :eek:
Blev enormt förvånad tills sköterskan sade att pos var neg.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg