Mossbergare
Ny medlem
Hittelön 6000
Hittelön 6000SEK.
Jag har blivit bestulen på min Yamaha Raptor 660 (YFM660R) inatt 2006-10-20 och ber om hjälp med att hålla ögon och öron öppna.
Kännetecken:
Röd och svart. Ram silverfärgad.
Lyktor saknas runt om.
Infästning (plast) till lyktor skadad på vänster sida, limrester syns.
Backreglaget på höger framskärm är fastlimmad med PL400, syns om man kollar underifrån. Detsamma gäller tändningslåset.
Liten spricka i plasten på kåpan runt tändningslåset.
Bakdäck något slitna samt avskavd färg på ramen vid utsatta ställen.
Svart smörjfett på smörjnipplarna...
I övrigt välvårdad, nyservad, nytvättad och som ny.
Var fastlåst med kedjor fram och bak, den främre följde med "leveransen" och har ev ett mc-hjul fast (förmodligen fixat nu...).
De mindre begåvade personer som gjorde detta fick också med sig ett grönt lakan med blommor på som låg över quaden.
Ram/Chassi-nummer: JY4AM01W040023551
Om du ser eller hör något som löser det här så uppskattar jag hjälp med hittelön.
/Henrik Mossberg 0701-549980
Polisen Värmland Tel 11414
Hittelön 6000SEK.
Jag har blivit bestulen på min Yamaha Raptor 660 (YFM660R) inatt 2006-10-20 och ber om hjälp med att hålla ögon och öron öppna.
Kännetecken:
Röd och svart. Ram silverfärgad.
Lyktor saknas runt om.
Infästning (plast) till lyktor skadad på vänster sida, limrester syns.
Backreglaget på höger framskärm är fastlimmad med PL400, syns om man kollar underifrån. Detsamma gäller tändningslåset.
Liten spricka i plasten på kåpan runt tändningslåset.
Bakdäck något slitna samt avskavd färg på ramen vid utsatta ställen.
Svart smörjfett på smörjnipplarna...
I övrigt välvårdad, nyservad, nytvättad och som ny.
Var fastlåst med kedjor fram och bak, den främre följde med "leveransen" och har ev ett mc-hjul fast (förmodligen fixat nu...).
De mindre begåvade personer som gjorde detta fick också med sig ett grönt lakan med blommor på som låg över quaden.
Ram/Chassi-nummer: JY4AM01W040023551
Om du ser eller hör något som löser det här så uppskattar jag hjälp med hittelön.
/Henrik Mossberg 0701-549980
Polisen Värmland Tel 11414
Last edited: