Hittat något jag älskar

Det ser stort ut. Jag fick ta hjälp av sambon de första gångerna när jag skulle på med stället för det var så trångt, nu sitter det dock perfekt. Går ut sig en hel del så i början ska det sitta snortajt.

Du kunde inte hitta en större bild, så att jag kan göra en utskrift och klä in Globen med ;-)

sitter lite i samma sits som du :) Men annan typ av hoj dock. Jävligt kul att äntligen ha kommit igång med åkandet! Vad är denna "Cardo Scala Rider g4 PowerSet" för något du nämnde?

Det ser stort ut. Jag fick ta hjälp av sambon de första gångerna när jag skulle på med stället för det var så trångt, nu sitter det dock perfekt. Går ut sig en hel del så i början ska det sitta snortajt.

Det är isf i låren som det är lite stort, får helt enkelt träna lite istället :D

Du kunde inte hitta en större bild, så att jag kan göra en utskrift och klä in Globen med ;-)

Haha, sorry. Orkade inte ändra upplösningen på bilderna och då dom är tagna med systemkamera så blir dom rättså tunga. Får hoppas att ni inte sitter på 56k modem ;)

sitter lite i samma sits som du :) Men annan typ av hoj dock. Jävligt kul att äntligen ha kommit igång med åkandet! Vad är denna "Cardo Scala Rider g4 PowerSet" för något du nämnde?

Det är ett Headset som Cardo nyligen släppt. Dom gör reklam om dem längst upp på sidan här på SH. Har använt dem en del och än så länge så finns det bara en sak man kan klaga på, och det är att det är ingen direkt bas i högtalarna. Men det va jag medveten om redan innan jag inhandlade headsettet. :)

Här är en länk som du kan läsa lite mer om headsettet
http://www.xajon.se/cardo-scala-rider-g4-powerset-2perstradad-mic-integral-p-10971-c-628.aspx

Last edited:
Hej där.
Snygg hoj föressten:tummenupp
Bra val tror jag då du ju får ram, bromsar samt fjädring som instämmer med 2010.:D
Ett gott tips dock, har du varit i staden Uddevalla och ska mot Lysekil, sväng höger vid Rotviksbro och ta den vägen, den svänger ta mig f*n hela tiden

Välkommen till ditt nya liv, fin hoj, ser du en röd/silvrig suzuki med blå förare i 3-stad nånstans så vinka gärna:tummenupp

själv körde jag faktiskt BMW igår, kul hoj!!

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär