Hittar inte!!!!

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Ska justera tomgången på en gpz 1100 81a, den står för lågt, hur gör jag, någon som kommer ihåg?? Har inte boken nej!!
:confused:

Tudor_66 skrev:
Ska justera tomgången på en gpz 1100 81a, den står för lågt, hur gör jag, någon som kommer ihåg?? Har inte boken nej!!
:confused:
är det jag som misstar mig men sitter det inte alltid en tomgångsskruv på förgasaren????

Davidk skrev:
är det jag som misstar mig men sitter det inte alltid en tomgångsskruv på förgasaren????

Det är innsprutning på den, mycket väl fungerande sådan faktiskt, inte så vanligt det har jag hört.............

Tudor_66 skrev:
Det är innsprutning på den, mycket väl fungerande sådan faktiskt, inte så vanligt det har jag hört.............
jag har insprutning på min med och den sitter där under sadeln med en gulmarkerad färg.

Tudor_66 skrev:
Nejdå, där finns bara lite säkringar och luftgrejor......

Han jag fick hojen av hade supit bort boken till den, verkar svårt att få tag på någon ny med..
asså jag menar inte att du ska kolla "under sadeln" utan under sadeln vid insuget kolla i närheten av din chooke knapp den bör sitta där nånstans

Davidk skrev:
asså jag menar inte att du ska kolla "under sadeln" utan under sadeln vid insuget kolla i närheten av din chooke knapp den bör sitta där nånstans

Ojdå... :3freak

Men där du säger har jag kollat redan, finns inget jag törs skuva på där, det verkar inte finnas många som har haft sån hoj som jag har, eller vill dom inte stå för det kanske?? Jag har lagt ut flera frågor om den, enda jag har fått några svar ifrån än är du. Har för mig att det var en rätt vanlig cykel på sin tid.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D