Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är det jag som misstar mig men sitter det inte alltid en tomgångsskruv på förgasaren????Tudor_66 skrev:Ska justera tomgången på en gpz 1100 81a, den står för lågt, hur gör jag, någon som kommer ihåg?? Har inte boken nej!!
![]()
Davidk skrev:är det jag som misstar mig men sitter det inte alltid en tomgångsskruv på förgasaren????
jag har insprutning på min med och den sitter där under sadeln med en gulmarkerad färg.Tudor_66 skrev:Det är innsprutning på den, mycket väl fungerande sådan faktiskt, inte så vanligt det har jag hört.............
Davidk skrev:jag har insprutning på min med och den sitter där under sadeln med en gulmarkerad färg.
värt ett försökTudor_66 skrev:Ut å spana under där då..

Davidk skrev:värt ett försök![]()
asså jag menar inte att du ska kolla "under sadeln" utan under sadeln vid insuget kolla i närheten av din chooke knapp den bör sitta där nånstansTudor_66 skrev:Nejdå, där finns bara lite säkringar och luftgrejor......
Han jag fick hojen av hade supit bort boken till den, verkar svårt att få tag på någon ny med..
Davidk skrev:asså jag menar inte att du ska kolla "under sadeln" utan under sadeln vid insuget kolla i närheten av din chooke knapp den bör sitta där nånstans
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |