hittar inte länken med den däringa sexställningen????

stony skrev:
Ok. Och med vanliga ord betyder det?

Funkar inte på här heller, och det gick innan så det är nog inte hos oss felet ligger.

nu funkar den igen, och försäkring mot höst stormarna tillkommer med 100dollar var, det e billigt för en sån här manick

@UT: fan det e phett mannen, nu tjänar vi feta stålars på idioterna på SH hehehehe. OBS detta är ett pm till UT så ni får inte läsa det

haha vilken jävla grej!!
Grym klädsel :yoparty och riktigt sjysta fjädringar :hihi

Hej Urban tiger och Ravetrancer,

Ville bara tacka för erat fina jobb när det gäller gruppköpet,hoppas att ni inte går back på det ,för så billigt som det är så undrar man om det inte är så. :Bugar

Sen undrar jag om det är rostfrittstål i sängen så man kan ha den ute på sommaren?

Är det för sent att beställa eller? Orkar inte läsa igenom hela tråden,,,om det inte är försent så vill jag ha en med öhlins kittad fjädring runt om.
Jag hörde att de skulle bjuda på fria tulldokument och att MR.Yuang Tung Pung skickar med lite reservdelar tyå en strapon om min skulle paja :rolleyes:

Ni är ute o cyklar med gruppköp jööö! :hihi

Jag skall göra en ny modell på Arbetsförmedlingens nybörjarsvetsarkurs. Jag lovar att ligga minst 15% under hemsidans pris. Jag tar emot gruppbeställningar och kan även göra specialgjorda för en mindre extrakostnad, såsom rostfri ställning, älghud eller minkhandtag. :yoparty

Fixa en lista så jag kan börja kalkylera :rolleyes: :D

Är det ngn här på SH som kan ta hand om transporten till Sthlm? :hihi :lol :3freak

Förlåt, men står det inte IKEA på flera ställen i texten?!? Ryskförstående SH-medlem sökes! Översätt, nån!

UrbanTiger skrev:
Tack för ditt PM. Jag fixar ett $-konto på cayman island på måndag så sätter vi ut kontonummer i tråden på måndag kväll. Har du snackat med den där killen som river gasledningar nere på Arendal om han kan svetsa ihop nått liknande de på bilden ?
Shit vilka idioter som går på det här scamet :kocko
pm till UT: Kan vi inte ta o snåla lite på materialet och köpa in dom där fjädrarna som skitungarna i Bangladesh gör för inga pengar alls? Dom får ju för fan se till o jobba mer nu oxo när vi har stororder på gång. Sen så gnäller världen om att barn jobbar, vilket dravel må jag säga. Tänk på arvetslösheten i världen, i Bangladesh så har dom så mycket arbetstillfällen så tom. barnen får jobb, snacka om produktivt land.
Ang Caymankontot, kör hårt, vi kommer ju fan att bli stenrika på detta, vi kan ju scamma lite på Zatzy ocxo tycker jag, fast dom kan vi blåsa rätt av. Dom betalar in i förskott sen skickar vi en container med sand till dom tycker iaf jag, vad tycker du??? Det blir ju massa cash ++++

Mvh Rejvis

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back