Hittar ej nr till "KTM sverige"

Micha

No one fights the naked guy
Gick med
28 Jan 2008
Hoj
KTM 560smr -06
kollat på KTM:s hemsida mm.. men hittar inte nr till deras kuntjänst. behöver prata med någon som kan hjälpa mig få fram dokumentation på en hoj som jag vill regga för gatan.. de jag behöver är coc intyget

Jag kan tyvärr inte numret till KTM men som jag har förstått det så kommer inte det att hjälpa dig då ingen kommer att lämna ut ett nytt coc-intyg.

Saxat från soe.se:
ett COC-intyg är specifikt och individuellt för varje fordon, som en identitetshandling eller kvalitetsförsäkran. COC-intyget följer med fordonet till återförsäljaren och efter att fordonet lämnat fabriken med COC-intyget så kommer tillverkaren aldrig kunna göra ett nytt COC i efterhand.
COC-intyget är en verifikation på att fordonet uppfyller alla säkerhetskrav och andra bestämmelser när fordonet lämnat tillverkaren.

Jag kan tyvärr inte numret till KTM men som jag har förstått det så kommer inte det att hjälpa dig då ingen kommer att lämna ut ett nytt coc-intyg.

förstår att dom inte lämnar ut "nya" intyg. Men om man har råkat slarva bort de man fick med vid köpet då? inget att göra? Inte min hoj men funderar på att köpa en som gått på bana, och vet att en annan banhoj går att regga som e likadan.

Edit: aha okej. tack för hjälpen

förstår att dom inte lämnar ut "nya" intyg. Men om man har råkat slarva bort de man fick med vid köpet då? inget att göra? Inte min hoj men funderar på att köpa en som gått på bana, och vet att en annan banhoj går att regga som e likadan.

Edit: aha okej. tack för hjälpen

Ring DinMc och prata med Ragnar
Han om någon borde veta.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back