Hitta spikrakt streetfighter styre

Peaceinn

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
suzuki
Som rubriken säger var hittar man ett spikrakt streetfighter styre med 1" fäste?
Eller ett spikraktstyre överhuvudtaget?

Har jag förstått det hela rätt så blir ett helt rakt rör obekvämt för handlederna! Detta har flera provat och övergivit efter ett tag!

Jag hade en gång i tiden ett spikrakt styre på min gamla Kawa. det var en helgjuten aluminium stång. Det var skitsnyggt men jä... oskönt för handlederna.

vilken mc-affär som helst???
duells har väl bla dessa.. tror ett jag köpte gick på 200-300 spänn.
om dom ska va skön ska dom nog va ganska korta, ju längre ju mer vinklade handleder :)

Varför funkar inte ett vanligt 22mm rör?

För att det är 0,2mm för litet. :tungan För det är väl så, 22,2mm för styren? Eller är det bara precis vid infästningen? Eller är det bara fitt-Yamaha som har det måttet? :D

Det lär nog funka med 22mm ändå. Eller ja, det beror väl lite på sakerna som monteras fast på styret. En del fästen skulle ju gå att bulta fast på ett 20mm rör om det är så, medan andra blir sådär lösa oavsett om man drar åt det för kung och fosterland. :confused:

Man måste ju lacka den så de lär nog bygga 0.2 :tummenupp :tungan
Om de nu skulle vara så :)

Haha, ja jag tänkte faktiskt på det, haha.. En massa lack bara så blir det rätt, dessutom något flexibelt. Multifit.. Och om lacken är ny, då blir det ju som lim! :tummenupp :D

PÅ bygget jag håller på att samla delar till är det harleys 1" fäste men jag kör nog med ett mini z styre.

*/ ?>
Back