hitta på med sin tjej?

Vad bra, jag och 4 tjejer till behöver någon med en rejäl maskin som kan borra här.... :rolleyes:

min maskin är för liten....

Jag förstår fortfarande inte varför inte borrandet funkar, det är ju en klassiker ;)

Tänd lite ljus i sovrummet då, slopa taklampan, lägg lite blommblad på den bäddade sängen och sätt på en lugn CD (vill ni rå-pumpa så får ni väl byta sen ;) )

Sånt där går alltid hem hos brudar, till och med hos mig, och jag är inte så krävande.... :)

Last edited:
I Jehovas Vittnens Ungdomsbok kan man läsa att för undomar mellan 20 och 30 år som inte är gifta kan lämlig aktivitet vara;

"att tex spela tennis på naturskön plats".

Om du emellertid är gift så;

"kan mannen föra in sitt urineringsorgan i sin kvinnas födslokanal och efter en stund så skall mannen uppleva en stor njutning".

I Jehovas Vittnens Ungdomsbok kan man läsa att för undomar mellan 20 och 30 år som inte är gifta kan lämlig aktivitet vara;

"att tex spela tennis på naturskön plats".

Om du emellertid är gift så;

"kan mannen föra in sitt urineringsorgan i sin kvinnas födslokanal och efter en stund så skall mannen uppleva en stor njutning".
Skrämmande att du besitter sådan fakta... :4skrika:

Räk-macka på Heaven 23,,Gothia-Towers,,,mmm,,yammi yammi..:tummenupp

Köra hoj???

För hennes del blir det ju åka...

Och om du sköter varvandet klokt så brukar det leda till :borra...

EDIT: btw, jehovas verkar nice... :yoparty

Last edited:
Överraska henne, ta henne i tvåan utanatt förvana henne. Då blir hon nog paff, det har hon nog inte räknat med.

Hur slutade det hela? Vad gjorde ni denna lördagskväll?

Får jag gissa du läste på sporthoj och hon kolla tv?

jag körde henne till stan så hon kan festa med sina kompisar jag sitter kollar på tv/ surfar sporthoj å väöntar på att hon ska kmoma hem så jag kan hämta henne

jag körde henne till stan så hon kan festa med sina kompisar jag sitter kollar på tv/ surfar sporthoj å väöntar på att hon ska kmoma hem så jag kan hämta henne

har du lullat till lite också, eller slöddrar du av trötthet... :) ?

Va e de for nåt du är ihop me som inte uppskattar ett skit? Överraske henne genom att byta lås på dörren och säg att hon fått sparken....... Du får mig som singel att tro de är himmelrike å va singel..:tummenupp Förhoppningsvis är inte alla tjejer likadana.:)

min ugn är nog inte kababel till att baka i bor i en liten liten liten liten liten studentlght.

men gud alltså.. gör chokladbollar då!! krävs ingen ugn..! Då va då en riktig gnällspik som inte verkar uppskatta alla våra försäk till att förgylla din kväll :huvet
:)

Jag hade slängt ut henne byt lås hittat nån annars tjej för kvällen å sen så hade jag borrat å spacklat hela natten..
Avslutat med å slipa

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...