hitta på med sin tjej?

ruffrida

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
husaberg
tjena!

vad kan man hitta på med en/sin tjej en lördag kväll om maninte har mkt pengar? det gamla vanliga som kolla på film å sånt är redan gjort flera gånger!

förslag någon??

Ta en promenad från Slottskogen in till stan och ta en latte nånstans på vägen.

Liseberg har väl koncerter hela sommarn....? Annars är väl prommenader uppskattade av tjejer, tror jag.

Tjejerna jag bor med tycker det iallafall, laga middag tillsammans är en av deras favoriter med...

Själv hade jag föredragit en kväll i garaget :) Oljebyten och lite borrande är aldrig fel :brynad:

Gör något fint till henne av tex glasspinnar eller folie så blir hon glad,var noga med att poängtera att du har gjort det av kärlek.

laga mat,falukorv eller lasange går utmärkt bara det är gjort med tanke och ansträngning.

Tjejer bryr sig inte om vad det kostar utan mer hur mycket man ansträngt sig för det.

Jag gjorde den här till Skrutten,dvs en rostig skrotbit jag svetsade ett hjärta på.

Bifogat

• CIMG1587 [640x480].JPG
    CIMG1587 [640x480].JPG
    95.5 KB · Visningar: 50

igen?

igen?

Ta en promenad från Slottskogen in till stan och ta en latte nånstans på vägen.

har vi redan gjort !!

hon vill hitta på nått speciellt:huvet

Liseberg har väl koncerter hela sommarn....? Annars är väl prommenader uppskattade av tjejer, tror jag.

Tjejerna jag bor med tycker det iallafall, laga middag tillsammans är en av deras favoriter med...

Själv hade jag föredragit en kväll i garaget :) Oljebyten och lite borrande är aldrig fel :brynad:

liseberg kostar för mkt (just nu)

laga middag gjorde vi igår å nåra dar innan.

önska hon gilla oljebyten å sånt

Last edited:
Gör något fint till henne av tex glasspinnar eller folie så blir hon glad,var noga med att poängtera att du har gjort det av kärlek.

laga mat,falukorv eller lasange går utmärkt bara det är gjort med tanke och ansträngning.

Tjejer bryr sig inte om vad det kostar utan mer hur mycket man ansträngt sig för det.

Jag gjorde den här till Skrutten,dvs en rostig skrotbit jag svetsade ett hjärta på.

kan jag göra men dom blir aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig nöjda, brudar e ¤%&/ krävande

nej tack!jag är inte lagd åt det hållet:arsele

Last edited:
Om du har ett badkar kan du överraska henne med att hälla upp badkaret, tända lite värmeljus och sätta längs med kanten o slå på lite härlig soft musik.
Medan du fixar detta ber du henne gå ut o handla lite dessert, typ glass eller nåt smarrigt, nåt ni kan smaska på innan ni börjar smaska på varandra...!
Sen myser ni i badrummet o bara har det gött..
Har du inte ett badkar, så synd för dej.. :tungan

Har en grym skiva jag kan skicka över på msn till badandet. cafe del mar ;)

Om du har ett badkar kan du överraska henne med att hälla upp badkaret, tända lite värmeljus och sätta längs med kanten o slå på lite härlig soft musik.
Medan du fixar detta ber du henne gå ut o handla lite dessert, typ glass eller nåt smarrigt, nåt ni kan smaska på innan ni börjar smaska på varandra...!
Sen myser ni i badrummet o bara har det gött..
Har du inte ett badkar, så synd för dej.. :tungan

synd för mej :mad:

har försökt men hamnar alltid tillbaks

Har en grym skiva jag kan skicka över på msn till badandet. cafe del mar ;)

går inte det är synd om mej

Äta kinderägg

hon kommer klaga över att dom inte är tillräckligt kokta

Last edited:
finns det inte nån drop-in salsa "kurs" i närheten som ni kan gå dit och ha roligt några timmar?

kostar ca. 60kr per skalle

alltid måste man hitta på nått å gör man inte det så klagar hon

Bifogat

• MensAnsw.jpg
    MensAnsw.jpg
    21.9 KB · Visningar: 30
kan jag göra men dom blir aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig nöjda, brudar e ¤%&/ krävande

okej, du har inga pengar o verkar inte vilja borra (?!!!)
och du vill hitta på nåt inte för jobbigt men samtidigt lite "roligt" och nytt för att impa/behålla tjejen.
Baka!! Finns massa goda recept på tex cookies el brownies. Ni kan sitta o välja recept på arla.se eller tasteline och sen handla, nej det blir inte dyrt! Du Kanske t.o.m har lite pant hemma du kan lämna in om du nu har det så illa med cashen :D
Sen sticker ni hem, bakar o väntar på att det ska bli klart och mumsar i er resten av kvällen! :yoparty

Damm, vad kak-sugen jag e nu! :)

okej, du har inga pengar o verkar inte vilja borra (?!!!)
och du vill hitta på nåt inte för jobbigt men samtidigt lite "roligt" och nytt för att impa/behålla tjejen.
Baka!! Finns massa goda recept på tex cookies el brownies. Ni kan sitta o välja recept på arla.se eller tasteline och sen handla, nej det blir inte dyrt! Du Kanske t.o.m har lite pant hemma du kan lämna in om du nu har det så illa med cashen :D
Sen sticker ni hem, bakar o väntar på att det ska bli klart och mumsar i er resten av kvällen! :yoparty

Damm, vad kak-sugen jag e nu! :)

min ugn är nog inte kababel till att baka i bor i en liten liten liten liten liten studentlght.

men kan testa baka å sen spela fia

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...