Hitta låten - Lillasyster - Så jävla bra...

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Satt och slökörde ifrån Fjollträsk ner mot Bästkusten och hade igång P3 på radion. Under programmet Cirkus Kiev så spelade dom kl 16.41 låten Så jävla bra med bandet Lillasyster.

Då den passar in enormt på min livssituation just nu så skulle jag vilja ha den på telefonen, men, den finns ju inte någonstans!

Inte på Spotify, inte i Piratbukten eller på andra tvivelaktiga sidor, inte på Lillasysters MySpace och inte heller på deras fattiga hemsida. Inte ens Google hittar något om den låten, men P3 har den uppenbarligen.

Vet någon vart den kan gå å få tag på?!

Släpps tydligen på singel nu i feb, så det kan nog ta ett litet tag innan du hittar den som torrent nånstans.

Kan du inte rippa den från nån podcast eller nåt då?

Släpps tydligen på singel nu i feb, så det kan nog ta ett litet tag innan du hittar den som torrent nånstans.

Kan du inte rippa den från nån podcast eller nåt då?

"Dubbelmoral on"
Rippa vad du vill men inte ifrån band som ligger på ninetone då det råkar vara en kompis bolag.
"Dubbelmoral off"

:)

Där ser man, tack för svaren.

Får väl se hur jag löser det tills singeln släpps :tummenupp

"Dubbelmoral on"
Rippa vad du vill men inte ifrån band som ligger på ninetone då det råkar vara en kompis bolag.
"Dubbelmoral off"

Klampaiklaveretmode:

Jag hamnade på en fest, pratade med en trevlig tjej, hon frågade om jag hade hört Sahara Hotnights senaste (det var på den tiden dom var unga och arga) varpå jag svarade att jag hade slangat hem den och lyssnat sönder den redan.

Hon var en av bandmedlemmarna :huvet

"Dubbelmoral on"
"Dubbelmoral off"

Well, om jag istället hade kallat det för "spela in från radion", låter det bättre? Det är inte olagligt på något vis så vitt jag vet?

Spela in från radio - spela in från podcast.... Är det nån skillnad?

Klampaiklaveretmode:

Jag hamnade på en fest, pratade med en trevlig tjej, hon frågade om jag hade hört Sahara Hotnights senaste (det var på den tiden dom var unga och arga) varpå jag svarade att jag hade slangat hem den och lyssnat sönder den redan.

Finns det något som du inte har varit med om? Du måste ha klenoder till 1000 att berätta om :)

Finns det något som du inte har varit med om? Du måste ha klenoder till 1000 att berätta om :)

Sahara är ett lokalt band, dom flesta i Umeå i min ålder har nog stött på dom på fest...

Men visst, har man levt länge har man hunnit uppleva mycket.

Klampaiklaveretmode:

Blev hon extra arg då?

Blev hon extra arg då?

Dom skulle just då ha en spelning så hon frågade om jag hade tänkt planka in på den med :va?

Dom är så känsliga konstnärssjälarna, strax efter det bytte dom ju inriktning helt och blev Sahara Sellouts och spelade någon krämig mainstream-musik så då slutade jag slanga hem dom...

Dom skulle just då ha en spelning så hon frågade om jag hade tänkt planka in på den med :va?

Dom är så känsliga konstnärssjälarna, strax efter det bytte dom ju inriktning helt och blev Sahara Sellouts och spelade någon krämig mainstream-musik så då slutade jag slanga hem dom...

Hon hade svar på tal i alla fall. :D

De två första skivorna var riktigt bra i alla fall. :tummenupp

Hon hade svar på tal i alla fall. :D

De två första skivorna var riktigt bra i alla fall. :tummenupp

Näe, hon var inte arg på mig, men jag fick såna pikar hela kvällen av henne för att jag slangade musik, men när jag frågade hur mycket av musiken i hennes mp3 spelare som var ärligt köpt (det här var pre-iTunes) så log hon och sa vi glömmer det där va...

Jo jag gillar skrikiga tjejband, Epidemics är goda efterträdare:

http://open.spotify.com/track/3fY9E9Y33JGAOXfCzPILjh

Dom skrek dessutom ut från scenen, "Ni kan köpa skivan här av oss, eller gå hem och slanga ner den från nätet, huvudsaken ni gillar oss"

Näe, hon var inte arg på mig, men jag fick såna pikar hela kvällen av henne för att jag slangade musik, men när jag frågade hur mycket av musiken i hennes mp3 spelare som var ärligt köpt (det här var pre-iTunes) så log hon och sa vi glömmer det där va...

Jo jag gillar skrikiga tjejband, Epidemics är goda efterträdare:

http://open.spotify.com/track/3fY9E9Y33JGAOXfCzPILjh

Dom skrek dessutom ut från scenen, "Ni kan köpa skivan här av oss, eller gå hem och slanga ner den från nätet, huvudsaken ni gillar oss"

Typ kasta stenar i glashus och sådant? :hihi

Har ingen Spotify, men hittade Epidemics med en spelning från Umeå Punkfestival. De var ju riktigt bra! :tummenupp Tack för tipset!

Typ kasta stenar i glashus och sådant? :hihi

Har ingen Spotify, men hittade Epidemics med en spelning från Umeå Punkfestival. De var ju riktigt bra! :tummenupp Tack för tipset!

Dom har en sån där majspäjs eller spejsout sida också, där har dom länk till torrenten på TPB...

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP