Hitta en person!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Eftersom jag är en sån gentleman(idiot) så lånade jag ut en av mina favorittröjor till en frusen kvinna i fredags utan att få rätt nummer. Det jag vet är hennes förnamn, ort och ålder. Finns det något enkelt sätt att hitta henne?

Qvint skrev:
2354738 Eniro/hitta i kombination med birthday.se och en jäkla massa tid!

Tro mig, han har redan ägnat hela eftermiddan åt att klura ut vilket av de 250 nummerna det skulle kunna vara. Kom med bättre tips!

Skatteverket och folkbokföringen borde kunne hjälpa dig? Helt gratis dessutom.

Visserligen brukar ha ett efternamn också, men det kan nog gå om andra änden har lite tålamod.

-@ndreas

Hagster skrev:
2354725 Eftersom jag är en sån gentleman(idiot) så lånade jag ut en av mina favorittröjor till en frusen kvinna..
Du har det enkelt jag glömde min i Bulgarien hos någon svensktalande lång brunett, kan någon hjälpa mig? :tungan

Har det just skapats en sök-tråd för människor? Jag börjar:

Är du en snärta med gott hjärta i dina bästa år? Gillar du mysiga promenixer och vegan mat? Är skruvdragare din passion?

Svar till: "En dag med spriten"

Hagster skrev:
2354725 Eftersom jag är en sån gentleman(idiot) så lånade jag ut en av mina favorittröjor till en frusen kvinna i fredags utan att få rätt nummer. Det jag vet är hennes förnamn, ort och ålder. Finns det något enkelt sätt att hitta henne?

Det är bara att skriva till mig ju :tungan
Och du har rätt nummer fortfarnade :rolleyes: :)

Gör en efterlysning. Aftonbladet lär ju vara fett intresserade av en sådan här sensations-nyhet :)

Hagster skrev:
2354725 Eftersom jag är en sån gentleman(idiot) så lånade jag ut en av mina favorittröjor till en frusen kvinna i fredags utan att få rätt nummer. Det jag vet är hennes förnamn, ort och ålder. Finns det något enkelt sätt att hitta henne?
"Jag lovar, bara du följer med mig hem får du min tröja. Bergis."

Bomme skrev:
2356973 Var de du som var med i radion idag angående din tröjja?

På rix? Äre sant? Var hagster på radio? Nu måste jag ta åt mig äran för den korkade idén var min. Hoppas han fick tag på tröjan och inte bara gjorde bort sig.

anja skrev:
2357234 På rix? Äre sant? Var hagster på radio? Nu måste jag ta åt mig äran för den korkade idén var min. Hoppas han fick tag på tröjan och inte bara gjorde bort sig.

Jepp på rix var det nån jeppe som efterlyste en tröjja som han hadde lånat ut till en blåögd dam :tuttar

morecore skrev:
2355869 Är du en snärta med gott hjärta i dina bästa år? Gillar du mysiga promenixer och vegan mat? Är skruvdragare din passion?

Svar till: "En dag med spriten"

Är du ironisk nu eller vegan på riktigt? Isf har vi en dejt! ;)

Svar till: veganpower

PM:a mig infon du har så återkommer jag med hennes nummer.

Att skicka till radion var helt och hållet Anjas idé, hon tvingade mig i princip. Jag hörde det inte ens...

Jag har fortfarande inget nummer och ingen tröja, fan helvete.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg