Hitta en jacka!

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
En sån där som ser ut som en mc jacka fast inte är en :rolleyes:
dom säljer sånna på Jack&Jones men dom e så jävla tunna och inte speciellt snygga, Finns såna i Soumys "street wear" katalog också men då måste man beställa och jag vill prova innan...Nån som vet vart dom säljer sånna i sthlm området??

Jocke W skrev:
En sån där som ser ut som en mc jacka fast inte är en :rolleyes:
dom säljer sånna på Jack&Jones men dom e så jävla tunna och inte speciellt snygga, Finns såna i Soumys "street wear" katalog också men då måste man beställa och jag vill prova innan...Nån som vet vart dom säljer sånna i sthlm området??
Varför inte köpa en MC-jacka som ser ut som en MC-jacka? :rolleyes:

Kollat in Arlen Ness sortiment? inget sånt här? eller skjuter du hål i budgeten då?
66-1002.jpg
66-3090-48.jpg

de saknar skydd i alla fall.

Jag inhandla en grym mc-jacka på mässan... som jag ska ha som vanlig jacka.. det var med skydd som man kunde ta bort... så tjejen kan ha den när jag skjussar osså...

En alá 70-tal typ med massa märken o redbull reklam på....

Köpte en i London för en tusing, snygg som fan... och så blev jag med ens värsta posören i hela Östergötland. Racing, my ass... länge sedan min supersportcykel dominerade MotoGP. :rofl Skall i a f peta i lite CE-skydd och ha den som "bara köra omkring i stan"-jacka, när man inte ids ha hela stället på sig för att köpa mjölk... och nu lär jag väl bli lynchad. ;)

Man kommer faktiskt till London T/R och köper jacka för vad de kostar hemma. Köpte min vid loppisen uppe vid kyrkan längs gatan till höger om Trafalgar från Trafalgar Square. Annars såldes det racejackereplikor varstans, affärer vid Hyde Park på Oxford Street, affär vid Soho Square, halva Camden Town.

Annars har jag sett dem i en affär på Gamla Brogatan i Sthlm... men som sagt, kostar en tusing plus Ryanair T/R plus lite till.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN