Hitta en hoj åt mig!

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Jag har just sålt min GPZ o är på jakt efter ny hoj men det är lite snålt med annonser ute just nu eftersom ingen tror att det är nån som vill köpa hoj. MEn jag vet att det finns en massa folk som vill ha sålt sin hoj.

Kraven är:

Kosta nånstans mellan 25000-32000.
600-1100 kubik
Sporthoj eller sporttourer.
Årsmodell ca. 88-96
Helst inom en 25mils-radie från Göteborg.

Är mest sugen på ZXR750, CBR600, CBR900, ZX-6r och ZX-9R.

Annonsen måste givetvis också vara aktuell o inte upplagd i april.

Tack på förhud! :tummenupp

30 mil eller nått, vi kan ju alltid mötas på halva vägen om intresse finns.

Last edited:
Jodå det är nära, PGH du bor i dalby va? (1mil öster om lund)

det är ca 3mil härifrån, men jag gillar inte riktigt RF:en :gnissla

Nope, Södra Sandby. Får man fråga varför du inte gillar Rf:n?

PGH skrev:
Amen grabbar kolla in denna sporttourer http://www.sporthoj.com/annonser/?id=25955. Pm:a om intresse finns :tummenupp

vad hände med "får köra den här så länge jag är arbetslös iallafall"? kom inte och säg att du blivit med jobb? nåt sånt trams vill vi INTE veta av!

får iof. erkänna att jag själv suttit och glott annonser efter ny hoj senaste dagarna trots mitt "får köra denna så länge jag pluggar"...men din har iaf. fungerande hastighetsmätare...

Clara skrev:
vad hände med "får köra den här så länge jag är arbetslös iallafall"? kom inte och säg att du blivit med jobb? nåt sånt trams vill vi INTE veta av!

får iof. erkänna att jag själv suttit och glott annonser efter ny hoj senaste dagarna trots mitt "får köra denna så länge jag pluggar"...men din har iaf. fungerande hastighetsmätare...

Ombyte förnöjer. Nä då, jag lever fortfarande på mina medborgares resurser, Det är dem som kräver en ny hoj. Fattar inte varför???. Har du inte lagat den ännu!? Du kan ju köpa min hastighetsmätare :3freak

Honda CBR 600 -96. Begär 35 men det diskuterar vi senare. BILLIG försäkring.
PM:a vid intresse för bilder och mer info.

/Tom

PGH skrev:
Ombyte förnöjer. Nä då, jag lever fortfarande på mina medborgares resurser, Det är dem som kräver en ny hoj. Fattar inte varför???. Har du inte lagat den ännu!? Du kan ju köpa min hastighetsmätare :3freak

bra! jobb är för invandrare (min pojkvän(hans pappa är dansk....) och kvinnfolk(din fru (?))! :tummenupp

har inte lagt ett öga på arma ferdinand sen vi körde sist, har varit upptagen med en charmerande liten hundtös, dessutom är svärföräldrarna bortresta så jag har inte varit där.
lagning får nog vänta tills den kommer in i ett garage och allmänt mek ska ske. kör ju ändå inte själv så ofta liksom...(om det nu ens blir nåt mer körande i år...)

PGH skrev:

bra! jobb är för invandrare (min pojkvän(hans pappa är dansk....)) och kvinnfolk(din fru (?))! :tummenupp

har inte lagt ett öga på arma ferdinand sen vi körde sist, har varit upptagen med en charmerande liten hundtös, dessutom är svärföräldrarna bortresta så jag har inte varit där.
lagning får nog vänta tills den kommer in i ett garage och allmänt mek ska ske. kör ju ändå inte själv så ofta liksom...(om det nu ens blir nåt mer körande i år...)

PGH skrev:
30 mil eller nått, vi kan ju alltid mötas på halva vägen om intresse finns.

Jo det skulle väl iofs funka. Men just nu är problemet att jag inte har pengar förrän nästa vecka fick jag reda på nyss.. Men finns annonsen kvar då så hör jag kanske av mig.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN