Historian bakom din avatar

Ingen speciell historia här heller mer än att jag tyckte de va en ball bild.
Påven älskar ju förmodligen heavy metal...
Lex Luthors f.d. kompis heter ju me Clark... hmm...
Hade du en kompis som va jättestark?

Behöver min någon presentation? ;)

Arnolds 80-tals rullar är ju grymma:yoparty.
Dessutom så kan man ju tro att han har lyft nästan lika mycket skrot som jag:gnissla.

Första bästa bild jag hittade där man ser normal ut, togs vid Hundfjället, Sälen förra julafton.

Min bild kommer ifrån en blocket-annons där en snubbe sålde en bil. På en av bildena dök plötsligt denna hund upp. Jag gillar uttrycket i hundens fejs!

få bilder har jag skrattat åt så mkt som åt denna!

EDIT: avataren är förresten från ett gig i sthlm med bandet för ett tag sen.. kåt tjej i publiken plåtade när jag flirtade med henne, som ju faktiskt syns på bilden!:krama

Jag hittade ingen passande smiley. Ska kanske sätta dit random smiley så alla internetnördar förstår ändå, för det tycks ni ju inte göra utan alla dessa gubbar.
Typ :huvet:död:brinnerup:näsblod:tummenupp

Jag är jävligt sparsam med smiley-huve´n, men om jag nå´n gång svarar dig igen så ska jag se till att använda alla medel som finns för att du ska förstå. Inte en men TVÅ gånger har du missförstått mig. Klyschan blir sann; kvinnor förstår mig inte. Inte ens när jag för en gångs skull är nykter.

Tror du tänker på den här tråden

Många bra avatarer där! Många som man känner igen här också. Det är kul med de avatarerna där man känner igen bilden bättre än namnet :)

Blev inte denna framröstad som coolaste avataren för något år sedan :confused:

Den är hur som helst grym :tummenupp

Kör själv förbi hjälm med jämna mellanrum (både med hoj och "vanlig" racercykel), och garvar varje gång :D

Solig sommarkväll för några år sedan, va ute med en kompis och körde på nya E4:an utanför Uppsala innan den öppnats. Hade en KTM 660 som var sjukt rolig att köra på bakhjulet med och jag gillar denna bilden.

MackeNo1 kommer av att jag hette Macke först, men sedan kraschade sidan totalt och man var tvungen att regga sig igen (längesen). Då hade någon redan tagit "mitt" namn. Eftersom jag egentligen va först så blev det Macke Number 1, MackeNo1...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT