Historian bakom din avatar

Jag flaggar av ett pass på Kinnekulle samtidigt som jag vinkar from nästa grupp mot utfarten (simultankapacitet)

Lite annorlunda än vanliga "jag på hojen i en kurva" bilderna, men ändå racinginriktat

Bilden i full storlek..
IMG_3970.jpg

Last edited:
Vaddå, ska man ha någon tanke bakom?

Okejdå, det var den fulaste kåpan jag hade sett, den fick mig att skratta, så någon stackares blocketbild blev min avatar....

Det roligaste är att folk tror att det är min hoj...

Men Xjellkåpan då???

Tja.. Stormpooper eller nå't. Tyckte bilden var småkul. Inte så mycket mer till historien än så.

Tja.. Stormpooper eller nå't. Tyckte bilden var småkul. Inte så mycket mer till historien än så.

Har du bytt nick eller är ni två med samma avatar? The Stig är den andra om du inte bytt.

Skrapade hål i en knäpuck och var tvungen att ta en bild.. Simple as that..

Jag till höger och Lion/Nino från SH.com till vänster i en hyrbil på Teneriffa för några år sen. Jag har efter lite mer än ett år inte förmått mig själv att byta avatar än... :(

Min avatar är från framsidan på en yamaha-servicebok. Skruvar mkt och gillar yamaha så det passade bra tyckte jag.

Min avatar är en bild tagen på mig när jag var arg på Clark, min före detta kompis. Folk envisas med att tro att det är någon vid namn Lex Luthor på bilden, men det är det inte!

Harold Bartol...
Hade någon bett mig gissa så hade jag nog chansat på att det var William Shatner.

Min avatar kom till för att jag skulle ha ett självporträtt av någon anledning. Sedan fick den en tomteluva vid julen -07 eller så. Skägget är borta sedan i november eller oktober. Nu är jag mest bara orakad.

I samband med montering av nye motorn i jänkejärnet släpaes ett aggregat fram ur gömmorna, med frågan om vart det här skulle få plats. -efterföljdes av vinkelslip, spett och slägga.

Jag var på SH-fest djupt inne i Smålands skogar, och någon på festen kom på att det fanns en skylt några kilometer därifrån som det stod Swish på.
Så vi traskade iväg, det var mycket snö ute och jag hade kjol, strumpbyxor och öppna skor. I vilket fall plöjde vi igenom snön och kom så småningom fram till skylten. Tanken var från början bara att jag skulle kolla på den, för jag trodde inte på att den fanns. Men sen när den dök upp där framför mig var jag tvungen att ha den. En av killarna hade faktiskt tagit med en skiftnyckel ifall jag bestämde mig för att sno den, så jag lånade den och klättrade upp i ställningen och började skruva. Händerna frös till is så vi fick turas om, men efter ett tag fick vi ner den och så plöjde vi genom snön igen, jag med skylten under armen. :)

Nu står den i mitt garage. :)

Hade det inte varit enklare att skruva ner en mer lättillgänglig skylt och tagit ett nick efter den istället? "50" kanske?

Edwige Fenech, skådis som hade sin storhetstid på 70 & 80-talet, då hon medverkade i diverse erotiska komedier och italienska deckare, så kallade giallos.

Hon var tutt....söt på den tiden. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...