Hipp hipp hurra!

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Mannen myten legenden..
Med en "Doktors titel" som skulle få Refat El sayed att rodna.
Han fyller år idag den lilla spjuvern.
Säker med fingrarna i nån oljeburk för att kolla konsistensen..

Grattis gubbe!
 
Men grattis på sig!

Hoppas du får god tårta att mumsa på! Och någon rolig klapp av damen : )

:tummenupp
 
Å tack å tack ska ni ha alla! *blir lite rörd*

Igår firade vi på Tyrol med god mat och såg Cabare´t med Peter Jöback och massor med fler duktiga artister. Makalöst bra show som utspelar sig i brytningstiden innan andra värdlskrigets utbrott, där händeslerna sys ihop så den otäcka historian gör sig minst sagt påmind...med tragedier, naiva medlöpare, judeförföljelser osv.
Ett fantastiskt välregiserat och genomfört showskådespel!
Har ni inte sett den: Gå och se! (medtag kudde att sitta på dock! Idag har jag babianröv... :rolleyes: )

Idag däremot ska vi se lilla Malin döpas i Danmarks kyrka! :rullandeu
Så ett grattis även till Kamikaze Kid och Duchess dagen till ära!


Än en gång tack för era gratulationer! :bow
 
Dr.Bike skrev:
2604631 Å tack å tack ska ni ha alla! *blir lite rörd*

Igår firade vi på Tyrol med god mat och såg Cabare´t med Peter Jöback och massor med fler duktiga artister. Makalöst bra show som utspelar sig i brytningstiden innan andra värdlskrigets utbrott, där händeslerna sys ihop så den otäcka historian gör sig minst sagt påmind...med tragedier, naiva medlöpare, judeförföljelser osv.
Ett fantastiskt välregiserat och genomfört showskådespel!
Har ni inte sett den: Gå och se! (medtag kudde att sitta på dock! Idag har jag babianröv... :rolleyes: )

Idag däremot ska vi se lilla Malin döpas i Danmarks kyrka! :rullandeu
Så ett grattis även till Kamikaze Kid och Duchess dagen till ära!


Än en gång tack för era gratulationer! :bow


GRATTI GRATTIS ! blir det :fyllisar :yoparty ikv då? :)
 
Nu när jag kom ut ur tentadimman såg jag tråden oxå, och efter en stunds fundering med mosig hjärna fattade jag vem det var som fyllde år...

Grattis Grattis:hoppa :cpparty :pussa :födelseda


Åsså ett litet grattis till Malin:rullandeu :cpparty
 
Å tusen tack igen!

Dr.Bike: Nu även som film! :D

http://sporthoj.years2.com/Dr.Bike's.wmv

Tackar Cyren som kompilerat!
 
Grattis Doktorn !! :hoppa :hoppa
Hoppas att du har haft en riktigt trevlig födelsedag !! :)

//Affe
 
Grattis i efterskott! (bättre sent än aldrig?!)

Hälsar Sara & Björn
 
Grattis sent omsider.


MC-tarta.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top