Hiphop-tråden

  • Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Klassiker, handlar egentligen om hiphop.
[YOUTUBE-ID]Y12YgEIFcAY[/YOUTUBE-ID]

Hittade en bra intervju med Dr.Dre. Nån som vet vilken kvinnlig emcee han nämner i part2? Ray, rage nånting...
[YOUTUBE-ID]pqYnmDN7R50[/YOUTUBE-ID]
 
HIPHOP!! :tummenupp
Fan det var på tiden med en tråd


länkar nåt, en annan tid på dygnet när man vet vad man heter igen:D
 
[YOUTUBE-ID]1JtQfDd2nA0[/YOUTUBE-ID]

Jag e ba 14, man måste börja nånstans:gnissla
 
Last edited:
Funkiga Beatnuts...

[YOUTUBE-ID]CK9803HKrb0[/YOUTUBE-ID]

Scratchesset DJ Revolution i en läskigt snygg video

[YOUTUBE-ID]U9PVCRIb2pI[/YOUTUBE-ID]
 
Imorrn vid den här tiden drar det ihop sig...

[YOUTUBE-ID]-UF3EiXRi3Q[/YOUTUBE-ID]

Ska bli kul att se Kantian i bakåfram vänd keps, VW-märke och brallor a la cirkustält... :tummenupp
 
fyfan vad det var bra... sjukt bra! :yoparty:Bugar

jag satt på läktaren 3/4 av tiden, sen mosade vi oss bort mot scenen lagom till troy :tummenupp
 
fyfan vad det var bra... sjukt bra! :yoparty:Bugar

jag satt på läktaren 3/4 av tiden, sen mosade vi oss bort mot scenen lagom till troy :tummenupp

Tänk, då har vi kanske vidrört varann... vi stod I trappen och hade en galet högljudd brud bakom oss.

Vilken underbar posör CL Smooth är.

Will-Rock som warm-up var topp! :tummenupp

I december kommer De la soul också...
 
Redman:"Put it down"
[YOUTUBE-ID]Ya9B9twkNNM[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Ursprunget

30 år sedan denna kom – av många ansedd som den första riktiga hiphop-låten. Svänger fortfarande :)

[YOUTUBE-ID]b6gD_CwF5YM[/YOUTUBE-ID]

Om den varit uppe tidigare ber jag om ursäkt.
 
Tänk, då har vi kanske vidrört varann... vi stod I trappen och hade en galet högljudd brud bakom oss.

Vilken underbar posör CL Smooth är.

Will-Rock som warm-up var topp! :tummenupp

I december kommer De la soul också...
Hon till vänster? Jävlar vilket liv det var i den flickan haha

Jag trodde att CL skulle ha lagt på sig bra mycket fett, det var fel. Jag trodde att CL skulle ha tråkigt och vara neggo, det var fel. Jag trodde att Pete Rock skulle köra make money money money hundra-ish gånger, det var rätt. CL gjorde ju kvällen, det kändes som om att han var genuint glad över att vara där :Bugar
 
Det var skön stämning, trots en roande fjortis på räcket som försökte övertyga oss vilken koll han hade utan att lyckas.

[YOUTUBE-ID]k-VKWu6Q3R8[/YOUTUBE-ID]
 
Dead Prez.

[YOUTUBE-ID]pME3HkFN-Io[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]jMnLHmTXjgU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ijlA8uazzbc[/YOUTUBE-ID]

Mos Def har jag inte sett i tråden tidigare. Konstigt.

[YOUTUBE-ID]lFyTzjJDeCk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]lISBme_Jy28[/YOUTUBE-ID]

Ska ta mig tid och styra upp tråden på allvar senare.
 
För mycket lök i den här tråden. Dead prez somnar man av. Hiphop ska ha attityd!

Som Onyx...

[YOUTUBE-ID]SmzQWP2p1WY[/YOUTUBE-ID]
 
[YOUTUBE-ID]5PsnxDQvQpw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]9m3rQLYQlTw[/YOUTUBE-ID]




Sedan en låt som är riktigt äckligt mysig är "Petter - Gryningen", den finns tyvärr inte på youtube :( men SPOTIFY!

(extra mysigt när jag kl 5-6 på morgonen tog longboarden hem från en efterfest och gled längst med vätterstranden medan solen gick upp och hade den låten i lurarna, orgasm orgasm hehe)
 
Äkta shiit !!

Wu Tang och Killarmy

[YOUTUBE-ID]Q4G-KbKvQ-w[/YOUTUBE-ID]

Wu Tang..
Crank ur fucking speakers! :yoparty :)

[YOUTUBE-ID]WUAwdXRbyWM[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top