Hiphop-tråden

  • Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
[YOUTUBE-ID]wNsDs0kBT_A[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]3ZyFhERxkQc[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]1I0I151Z7Kk[/YOUTUBE-ID]

Fan, är det bara jag eller innehåller hiphop videos hojar rätt så ofta? :hihi
 
En hiphoptråd utan att nämna KRS One är skamlig!

[YOUTUBE-ID]A951kaL1uR4[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]2o1pnMnNnP0[/YOUTUBE-ID]

Demonproducenten Pete Rock (som f ö lirar på Berns om ett par veckor) får inte heller utelämnas:

[YOUTUBE-ID]FiOcVWQY2bc[/YOUTUBE-ID]

Public Enemy...

[YOUTUBE-ID]8PaoLy7PHwk[/YOUTUBE-ID]

EPMD...

[YOUTUBE-ID]9_V8aQ53qoc[/YOUTUBE-ID]
 
Låtar som alltid håller måttet:tummenupp

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=_dNLy9qFeGw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=-a2Ggetw4dc[/YOUTUBE-ID]


Och så en svensk:

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=RbVGl98Mh0c[/YOUTUBE-ID]
 
Här får ni lite mer godis ungdomar... :fakta

[YOUTUBE-ID]igAS5-276wU[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]qRkABd9w5ls[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]bjvs5dcfafw[/YOUTUBE-ID]
 
[YOUTUBE-ID]6TAAx01TMi8[/YOUTUBE-ID]

Freestyle champ :yoparty
 
Last edited:
Vaffan... Bara massa amerikanskt maddafakkakillahwestcoastrepresent-hiphop här?

Ingen som lyssnar på de riktiga killarna som:

Promoe
Looptroop
Timbuk
Saian Supa Crew
Diam
AP

mf. ?
 
Dags att sparka liv i den här tråden känner jag...

[YOUTUBE-ID]guO5lwCPTwI[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]w_hByrKyUJ4[/YOUTUBE-ID]

Lite svensk toppklass också..

[YOUTUBE-ID]EQb_1f7Xjek[/YOUTUBE-ID]

Äh, vi tar en för alla barn härinne också... 90-talets hiphopscen är omöjlig att knäcka...

[YOUTUBE-ID]_E5JNYoDT48[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Blandar lite allt.

[YOUTUBE-ID]TmzaR0wXpw8[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]PIIh9arMzqQ[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]unXssNjHlkE[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]PZYD2vBBM2I[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]fh0EmttKnCg[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
[YOUTUBE-ID]1oDEe7gpCug[/YOUTUBE-ID]


svensk som gjort videon.
ej färdig låt.. men så jävla fet!! :yoparty

Blandar lite allt.

[YOUTUBE-ID]TmzaR0wXpw8[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]PIIh9arMzqQ[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]unXssNjHlkE[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]PZYD2vBBM2I[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]fh0EmttKnCg[/YOUTUBE-ID]

jag förstår varför vissa inte gillar hip hop.
inte konstigt när dom hör sånt där!? ush!
 
Last edited:
jag förstår varför vissa inte gillar hip hop.
inte konstigt när dom hör sånt där!? ush!
Skiter väl jag i!
Underground hiphop när det är som bäst!

Beastie Boys :Bugar
[YOUTUBE-ID]LIKsqWkwJ_A[/YOUTUBE-ID][YOUTUBE-ID]1jGjv4hq_VA[/YOUTUBE-ID][YOUTUBE-ID] 7caWJfKUleA[/YOUTUBE-ID][YOUTUBE-ID]7Hs2i7U8N2c[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Lyssnar inte så mycket på svenska men här är några sköna:

Wu-tang på svenska

[YOUTUBE-ID]rP8OaTaNZ8Y[/YOUTUBE-ID]

Supersci & remedeeh

[YOUTUBE-ID]EtmKuWPpjG0[/YOUTUBE-ID]

Ken ring

[YOUTUBE-ID]d5pSFcbfqCg[/YOUTUBE-ID]

Aki, skön svensk freestyle

[YOUTUBE-ID]F5IdQA_RMKo&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Jacco

[YOUTUBE-ID]dlwJYpg7AqQ[/YOUTUBE-ID]
 
Skiter väl jag i!
Underground hiphop när det är som bäst!

Beastie Boys :Bugar
[YOUTUBE-ID]LIKsqWkwJ_A[/YOUTUBE-ID][YOUTUBE-ID]1jGjv4hq_VA[/YOUTUBE-ID][YOUTUBE-ID] 7caWJfKUleA[/YOUTUBE-ID][YOUTUBE-ID]7Hs2i7U8N2c[/YOUTUBE-ID]

Beastie boys, hip hop? o ja jävlar :rofl:rofl:lol
 
Beastie boys, hip hop?
Ja.

Jag gillar hiphop emellanåt. Glada visor med De La Soul, A Tribe Called Quest, Ugly Duckling, The Roots eller liknande brukar kunna slinka ner.
[YOUTUBE-ID]BnevMn60Unk[/YOUTUBE-ID]
En personlig favorit just nu är DJ Format.
[YOUTUBE-ID]YhZt4i92aSA[/YOUTUBE-ID]
Och så klart Abdominal.
[YOUTUBE-ID]3DX4Dbdn8Rw[/YOUTUBE-ID]

Arga pojkar som bara står och skriker om hur hårt liv de levt är inte min kopp te.
 
Gammalt, javisst, men skäms Pelle för att du inte tagit upp dem tidigare!

Cypress Hill
[YOUTUBE-ID]UmjXY1BDMEA[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]zAlNrtcPCLw[/YOUTUBE-ID]


Eric B & Rakim
[YOUTUBE-ID]Eo84dWcl74k[/YOUTUBE-ID]


Och sist men inte minst; Fortfarande argast! - L.L.Cool J
[YOUTUBE-ID]-7l250E5uM4[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top