Hinner man i år?

Wow grattis! Fantastiskt roligt att läsa att det finns en chans att greja ett kort på 2 månader! Ser fram emot att få läsa att du spikat uppkörningen också, lycka till!

Snällt av dina grannar! :)

Nu är iaf risktvåan och teorin inbokad, kommer bli en dyr höst med tanke på att jag ska till London en vecka i september och shoppa nya kläder (ett måste när man gått ner 35 kg...)

35 kg! Wow! Klart det är ett måste! Grattis, grymt!:Bugar Hoppas du lyckas att välja bland allt snyggt annars blir det snordyrt! :tummenupp

Jag började övningsköra i våras o har kört många mil i sommar. Började första riskutbildningen 5 aug och fick kortet igår. Så det går om man bara vill. Hade dock tur med uppkörningstid att det inte var någon väntan (bor i örebro). Så de är bara ge sej fan på det och lycka till:tummenupp

kör så det ryker, har du bara ekonomi till det så går det la verkligen hårdköra, du hinner vad du hinner, om du sen inte hinner köra upp under hösten så är det la ingen katastrof. . . man vill ju gärna ha gjort det innan man går i ide men men . . . .go for it, det löser sig förr eller senare

tips till grönisar. Kolla på filmen "twist of the wrist"! Kollade på den förra veckan och oj.. vilken aha-upplevelse! Den borde nästan vara standard som en del på k-skolan :)

Missa teorin idag... men en ynka fråga :( men men på't igen bara... skriver igen på måndag :) (ska ha kortet innan säsongen e slut om jag så är tvungen att köra upp i haparanda)

Haparanda är ett strålande alternativ, uppkörning på isbana i oktober ;)

inte riktigt så jag menade :tummenupp. missade ju teorin i fredags, på måndag åker jag iväg 20mil bara för att få skriva så fort som möjligt igen så jag hinner få en uppkörning så snart som möjligt.... vem vet var den blir :va

grattis! själv körde jag upp förra veckan i västerås, där sa dom att dom hade förlängt uppkörningen nu till 2 v in i okt.. så ligg i så hinner du nog! :)
(inte för att jag behövde veta d.. klarade mej ;) )

inte riktigt så jag menade :tummenupp. missade ju teorin i fredags, på måndag åker jag iväg 20mil bara för att få skriva så fort som möjligt igen så jag hinner få en uppkörning så snart som möjligt.... vem vet var den blir :va

Håller tummarna för dig idag...

grattis! själv körde jag upp förra veckan i västerås, där sa dom att dom hade förlängt uppkörningen nu till 2 v in i okt.. så ligg i så hinner du nog! :)
(inte för att jag behövde veta d.. klarade mej ;) )

Grattis till kortet!! Vilken grym vår 2011 du har att se fram emot :)

Är det 2 v in i oktober som gäller generellt eller olika i olika städer? Någon som vet?

Idag håller vi tummarna för Micke med teorin!

svar till alla:

3 körlektioner kvar och uppkörning på det sen... Är duktigt nervös och vill bara klara det så jag blir av med nervositeten och att jag kan ut direkt när nästa säsong drar igång!!

Tror att högfarten sitter där den ska, lågfarten är till 95% fixad, bromsningarna samma sak, trafikkörning känns lugn. Det är mest säkerhetskontrollen jag är nervös för. Och sen att man inte riktigt vet hur det går till på uppkörningen eftersom det är första gången... Viljan att klara det finns, men räcker mina kunskaper?:rolleyes:

:arsele
Grattis till kortet!! Vilken grym vår 2011 du har att se fram emot :)

Är det 2 v in i oktober som gäller generellt eller olika i olika städer? Någon som vet?

Idag håller vi tummarna för Micke med teorin!
Tackar ;) tredje gången gillt, 60 av 65 möjliga poäng.

Uppkörning på nu på torsdag, inte speciellt orolig över den annat än lågfarten(endast vändningarna tillbaka).

Lycka till till er övriga som kommer eller ska köra upp:tummenupp

Vi kör upp på samma dag.. spännande! :D

Om du inte fixar det, hinner du göra om det i år tror du?

:arsele
Tackar ;) tredje gången gillt, 60 av 65 möjliga poäng.

Uppkörning på nu på torsdag, inte speciellt orolig över den annat än lågfarten(endast vändningarna tillbaka).

Lycka till till er övriga som kommer eller ska köra upp:tummenupp

Grattis!! Jag fick också 60/65 :) :) Laddar tummarna inför torsdag :)

Om bakbroms skulle låsa sig på bromsningen. Bromsa jätte lätt med bak(knappt inget) och bromsa med fram istället. :tummenupp

Jag gjorde det!!! Done and done!! Ska bara ta en varm dusch, sen ska jag ut och premiärköra!!! :D:D:D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla