Hinna ta körkort denna säsongen?

• Thread starter Thread starter Foe
  • Start date Start date

Foe

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
KTM 640
Hej alla :)

Jag har precis skrivit MC-teorin vilket gick bra och nu är jag givetvis mycket sugen på att hinna med uppkörningen detta år.
Jag har kört en del cross i min ungdom samt hittills ca 100 mil privat övningskörning.
Mina frågor är som följer:
Hur långt in på hösten har vägverket öppet för uppkörning?
Kan någon rekommendera en trafikskola i Stockholm-Norrtälje-Uppsala-området som har intensivkurser? eller kanske är jag för sent ute :confused:

Tack på förhand

Foe skrev:
Hej alla :)

Jag har precis skrivit MC-teorin vilket gick bra och nu är jag givetvis mycket sugen på att hinna med uppkörningen detta år.
Jag har kört en del cross i min ungdom samt hittills ca 100 mil privat övningskörning.
Mina frågor är som följer:
Hur långt in på hösten har vägverket öppet för uppkörning?
Kan någon rekommendera en trafikskola i Stockholm-Norrtälje-Uppsala-området som har intensivkurser? eller kanske är jag för sent ute :confused:

Tack på förhand
Ring runt o kolla med körskolerna dem kan nog hjälpa dig..
Fins en körskola i märsta som heter connys körskola kände dem som har den innan så tror den e ganska skyst :tummenupp
Lycka till grabben

Hursom, ring till Vägverket fort som ögat och kolla hur det ligger till med uppkörningstider.

Akrylamid skrev:
hahaha, farsta trafikskola? vilket skämt... de kanske är schyssta och så, men kan ju inte lära ut för 5 öre. :tummenner

Håller verkligen med dig! Det blir inte ett alternativ till A kortet sen, fast jag klarade på första uppkörningen. Men jag kan verkligen inte rekommendera det personligen!

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard