Mike
Suzukifanatiker?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- #Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Nu när vårsolen börjar värma på ordentligt och det är dax att damma av objekten i Raritetskammaren
så uppkom det ett litet men ack så bedrövligt problem..
Till min GSX-R 1100-87 så på gaffelbenen fram, ska det sitta ett par dekaler som stolt visar upp tekniken innanför, nämligen NEAS-märkena och dom saknas tyvärr...kanske inte påverkar köregenskaperna så väldans
men ska det sitta sådana så ska det..
MEN till min allmäna bedrövelse så finns dessa inte att få tag på, vare sig här i Sverige, inte ens i Japan då Suzuki inte har aftermarketmärken till så "tidiga" modeller enl uppgift från MC-Shopen.
MEN jag har hittat dessa i USA hos Bikebandit.com, so far so good, dessa små klisterlappar kostar $2,67 st och det var väl inget..sen kom frakten????
45$??????????
315 spänn ifrakt för ett par klistermärken för 40kr?
Nä tack!
Finns det nån "over there" i skrivandes stund som kan beställa dessa små fjuttisar och skicka i ett vanligt brev hem till Svearike?
Själva arr. kan vi ta över PM isåfall.
Eller kanske nån här hemma vet var jag kan få tag på dessa?
Mattias, trycka nya?
Blir det exakt samma?

Till min GSX-R 1100-87 så på gaffelbenen fram, ska det sitta ett par dekaler som stolt visar upp tekniken innanför, nämligen NEAS-märkena och dom saknas tyvärr...kanske inte påverkar köregenskaperna så väldans

MEN till min allmäna bedrövelse så finns dessa inte att få tag på, vare sig här i Sverige, inte ens i Japan då Suzuki inte har aftermarketmärken till så "tidiga" modeller enl uppgift från MC-Shopen.
MEN jag har hittat dessa i USA hos Bikebandit.com, so far so good, dessa små klisterlappar kostar $2,67 st och det var väl inget..sen kom frakten????
45$??????????
315 spänn ifrakt för ett par klistermärken för 40kr?

Nä tack!

Finns det nån "over there" i skrivandes stund som kan beställa dessa små fjuttisar och skicka i ett vanligt brev hem till Svearike?
Själva arr. kan vi ta över PM isåfall.
Eller kanske nån här hemma vet var jag kan få tag på dessa?
Mattias, trycka nya?
Blir det exakt samma?