hihi vurpa första gången igår

Taskiga grammatiska kunskaper är väl inte det värsta, det är bara att snabbspola förbi de inläggen på SH. Körkunskaperna däremot .. :7peta

Man undrar ju varför R1 är överrepresenterad i skadestatistiken .. :rolleyes:

bbkolado skrev:
2286406 :) hihi va på väg till badet i upplandsväsby där de finns massa svängar men jag bromsa in för sakta åkte ner i en dyke sen upp på en fält som tur så va de bara gräs så jag klara mig me en lite stukning :D

*fnizz* *skratt* *tihi* va ql!

bbkolado skrev:
2286406 :) hihi va på väg till badet i upplandsväsby där de finns massa svängar men jag bromsa in för sakta åkte ner i en dyke sen upp på en fält som tur så va de bara gräs så jag klara mig me en lite stukning :D
Tjena!
Var det dig jag hjälpte upp ur diket? Honda cbr125? :näsblod

Tjena! var det dig jag hjälpte upp ur diket? cbr 125?

Lr hur? undrar det också , några polare åkte lite bakom mig och några och dom hjälpte också dig upp. Ingen hjälm, skylt osv. Trafikskolans cbr 125 i Upplands Väsby blev stulen för 3 dagar sedan också.. :va

larsson_ skrev:
2286743 Lr hur? undrar det också , några polare åkte lite bakom mig och några och dom hjälpte också dig upp. Ingen hjälm, skylt osv. Trafikskolans cbr 125 i Upplands Väsby blev stulen för 3 dagar sedan också.. :va

Vad är det du vill ha sagt? :va

bbkolado skrev:
Trist på hojen. Hoppas allt gick bra med dig då.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra