HIGHWAY - Official trailer HD

Finns den ens ute på torrent? Ingen seriös grupp har tagit sig an den iaf...

Nja... den ger inte alls samma valuta för pengarna som GR-filmerna. Alla jakter var filmade i mörker och kameran klarde inte av det. Att bågen inte fick jagen var lite trist. Man ska nog verkligen gilla den här sortens filmer för att tycka den är värd 250:-

Jag köpte filmen igår på mässan. Vill någon köpa den för 200:- så släng iväg ett PM. Jag pallar dock inte skicka filmen vi får mötas någonstans i Haninge, där jag bor :)

Jag tycker absolut att den är sevärd.

du lär inte se någon seriös grupp ta sig an den häller, kommer den som ISO på TPB så är det en "svensson" som fixat.

Getaway in Stockholm-serien rippades av flera större scenegrupper. Bland annat iND och CHRONO.

Så varför inte? :)

Getaway in Stockholm-serien rippades av flera större scenegrupper. Bland annat iND och CHRONO.

Så varför inte? :)

Det här är OT, men vill bara påpeka att iND inte är en grupp. Det står för independent.

Hmm, angående filmen, jaa.. Man kanske skulle ta och köpa ett ex? Är det värt det?

Det här är OT, men vill bara påpeka att iND inte är en grupp. Det står för independent.

Hmm, angående filmen, jaa.. Man kanske skulle ta och köpa ett ex? Är det värt det?

Köp ett ex om du kan lägga upp den efteråt. :rolleyes:

Angående iND så var det något nytt för mig. RaDiuS, iNjECT, XSTREEM, CHRONO, NLC, CONDITION och allt vad de heter som rippat filmerna gör trots allt att poängen kvarstår.

Köp ett ex om du kan lägga upp den efteråt. :rolleyes:

Angående iND så var det något nytt för mig. RaDiuS, iNjECT, XSTREEM, CHRONO, NLC, CONDITION och allt vad de heter som rippat filmerna gör trots allt att poängen kvarstår.

Självklart, jag ville bara delge lite allmän kuriosa ;)

Det sägs ju inte VAD som använts till att köra under 4.30 :brynad .

Back