seriöst nu har ingen ens kommenterat om att få nåt mässerbjudande, så jag vänder mig till alla andra SH'are. inge som hittat torrentlänk än? PM'a i såfall![]()
kan ni pm mig med

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
seriöst nu har ingen ens kommenterat om att få nåt mässerbjudande, så jag vänder mig till alla andra SH'are. inge som hittat torrentlänk än? PM'a i såfall![]()
Berätta gärna innan imorgon om det är värt att spendera en kvarts tusenlapp på den eller inte.Den fanns på mässan för 249:-, min polare köpte den, vi ska kolla på den vid tillfälle![]()
Oerhört onödig film. Fint att ett gäng fjunisar blir impade o försöker göra samma saker nästa sommar... Kanonjobb verkligen.
Finns den ens ute på torrent? Ingen seriös grupp har tagit sig an den iaf...
Jag köpte filmen igår på mässan. Vill någon köpa den för 200:- så släng iväg ett PM. Jag pallar dock inte skicka filmen vi får mötas någonstans i Haninge, där jag bor
Jag tycker absolut att den är sevärd.
du lär inte se någon seriös grupp ta sig an den häller, kommer den som ISO på TPB så är det en "svensson" som fixat.
Getaway in Stockholm-serien rippades av flera större scenegrupper. Bland annat iND och CHRONO.
Så varför inte?![]()
Det här är OT, men vill bara påpeka att iND inte är en grupp. Det står för independent.
Hmm, angående filmen, jaa.. Man kanske skulle ta och köpa ett ex? Är det värt det?
Tänker du och andra med samma inställning detsamma när Adnan vill låna din/er mc utan att betala!!??
Kallas för ironi om det sker!!![]()
Getaway in Stockholm-serien rippades av flera större scenegrupper. Bland annat iND och CHRONO.
Så varför inte?![]()
Självklart!!
Eller inte!!![]()
Köp ett ex om du kan lägga upp den efteråt.
Angående iND så var det något nytt för mig. RaDiuS, iNjECT, XSTREEM, CHRONO, NLC, CONDITION och allt vad de heter som rippat filmerna gör trots allt att poängen kvarstår.
Slingerbulten under 4.30?? Självklart!! Film?? Självklart!! ;0)
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |