Highsider Trackdays 16 juni på Gelleråsen

Nu finns det bilder på highsider.se - hela 166 stycken. Jag är med på exakt ingen av dom. Jag inbillar mig att det beror på att jag körde så mycket fortare än alla andra.

Nu finns det bilder på highsider.se - hela 166 stycken. Jag är med på exakt ingen av dom. Jag inbillar mig att det beror på att jag körde så mycket fortare än alla andra.

..är jag blind eller? har surfat runt i 20min på highsider.se utan att hitta några bilder :va

ed: blind as a bat, va visst tvungen att uppdatera sidan med, inte lätt dehära me data vettuuuu :sillstrypare :gnissla

Last edited:
Lika bra som förra året! blir det mer kommer jag igen. :tummenupp

Åker bakom Sven666 (efter att skamkärran hämtat upp fotografen?).
(film)

Stämmer bra det. Det var en fotograf som hade letat sig ut till "Esset" och jag tyckte att han stod lite väl illa där. Det har hänt att cyklar landat på den sidan av banan, så jag kände att det var bäst att avbryta snabbt och hämta upp honom innan det hände någon onödig olycka.

Grymma filmer! Jäkla skön vinkel måste jag säga, det känns som att man sitter och kör själv. Nu blev man ju inte mindre sugen på att köra själv!

Grymma filmer! Jäkla skön vinkel måste jag säga, det känns som att man sitter och kör själv. Nu blev man ju inte mindre sugen på att köra själv!

kör du fler bandagar kan jag förmodligen ta med din hoj på mitt släp :tummenupp (förutsatt att du har tid att köra själv, vet inte hur mycket ett sånt här arrangemang kräver)

kör du fler bandagar kan jag förmodligen ta med din hoj på mitt släp :tummenupp (förutsatt att du har tid att köra själv, vet inte hur mycket ett sånt här arrangemang kräver)

Schysst! Kan bli aktuellt till nästa år i så fall. Planen var att
låna instruktörernas, men det fanns ingen tid. Nästa gång ska jag ta med mig hjälpreda som inte kör, så jag får tid över till att prata med deltagarna samt köra själv.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman