HighSider - HETare än någonsin!

Tåbbä skrev:
Grattis! Äntligen så förstår ni hur man når framgång i ERF ;)

Vad blev det för hoj? kraschad R1 a'la Deutschland?

En sån här... Inte säkert att vi kommer till start första loppet? Bäsen har utsett sig själv till chefsmek!

Bifogat

• PICT0021-2.JPG
    PICT0021-2.JPG
    34.9 KB · Visningar: 265
  • PICT0023-2.JPG
    PICT0023-2.JPG
    47.6 KB · Visningar: 261
Last edited:
Nicke 98 skrev:
En sån här... Inte säkert att vi kommer till start första loppet? Bäsen har utsett sig själv till chefsmek!

Hmm det där ser inte så ljust ut hoppas :tomten kommer med några mek böcker :D

Nicke 98 skrev:
Oj oj oj! :kär
Lite skillnad mot gamla hojen.. Blir det något träningsläger i vinter eller?

Last edited:
Tåbbä skrev:
Oj oj oj! :kär
Lite skillnad mot gamla hojen..

Ja, den förra var finare & bättre menar du va? :tungan

Nicke 98 skrev:

Gött att ni hittat ett nytt objekt! CBR 1000 RR om jag inte ser helt fel? :tummenupp

Zmurfen skrev:
Om ni behöver xtra fälgar eller PC3 usb så hör av er,har liggandes :tummenupp

Ehhh du Zmurfen... :7peta

Enligt ditt kommande kontrakt kan du inte samarbeta med andra ERF Team, utan Maskinhallen - Team Firebike ERF's tillstånd.

Sanktioner enligt § 12.8 kommer då att träda i kraft. :ajjabajja

Och till HSR...

Lycka till, hoppas att ni får tag i delar och att hojen kommer att tjäna er i 5000 mil. Zmurfen har nog delar på lager till er så det är bara att tjata. :tummenupp

Kristian Salö skrev:
Lycka till, hoppas att ni får tag i delar och att hojen kommer att tjäna er i 5000 mil. Zmurfen har nog delar på lager till er så det är bara att tjata. :tummenupp
Nope tyvärr,dumsnäll som man e gav jag bort en hel hög med bra o ha race prylar så det enda som e kvar e just fälgarna o PC3 :an :tomten

Nr:18 skrev:
Ja, limpan är i alperna och bryter benen.

Det gor jag inte alls det, for det hander inte mig!! O aven om jag skulle gora det sa spelar det ingen roll, jag kommer anda att sta med pa pallen for det ar som du brukar saga humlan, ERF AR EN LAGSPORT :D

Ser bra ut basen o niclas!

Back